You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inspiracja Hanbokiem w moich projektach ubrań/ ''Hanbok'' inspiration in my clothes design ENG BELOW

in #fashion6 years ago

To jest przepiękne! Nie rozumiem, czemu takie posty nie mają miliona upvotów. W NYC jest japoński sklep, Muji, w którym są piękne rzeczy - idealnie skrojone, w kilku kolorach, dzięki czemu pasują do wszystkiego, bez zbędnych ozdobników, z dobrej jakości tkanin. Uwielbiam je.

Jestem strasznie ciekawa efektów i Twojego kolejnego posta, bo to styl, który szalenie mi się podoba i gdybym tylko mogła, gdyby to aż tak nie wyróżniało sie na ulicach, ubierałabym się tak na co dzień! :D

Sort:  

Dzięki :) Twoje słowa są tym bardziej miłe,że faktycznie sama nie wiem od czego to zależy ale często ktoś to wstawi zdjęcie śmiesznego kota ma więcej wejść i upvotów niż Ci, którzy piszą coś bardziej od siebie :) Ale już od początku pisania założyłam sobie po co to robię - i właśnie Twój komentarz pokazał mi,że jest w tym pisaniu sens :)

To prawda, prostota tego stylu a jednocześnie te głębokie kolory to coś obok czego i ja nie umiem przejść obojętnie :)

Efekty pracy już wkrótce :)

Pozdrawiam Cię :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 63531.33
ETH 3512.06
USDT 1.00
SBD 2.53