Sort:  

Dla wybranych osób.
Czyli nie jest ani jawna, ani otwarta.
Więc jeszcze raz Cię poproszę, wskaż mi inne takie podgrupy, skoro uważasz, że jest ich pełno. Naprawdę jestem ciekawa

Np. Trevonjb, gratefulvibes.

Taka tajna, że wszyscy wiedzieli xD Ale też zapytam inaczej. Ile razy dostawałeś groźby na Steem?

Nikt nie mówił kto jest w grupie, ale grupa była otwarta. Ba, nawet posty publikowali, najaktywniejszą zresztą osobą była pkocjan, więc pewnie opowiadała sporo o grupie

A dzięki, nie musisz się już martwić

Jak z gołębiem? :D Do widzenia

Skoro zostałam wywołana do tablicy, to się wypowiem.

  • Grupa nie była otwarta, a o tym że do niej należałam do tej pory wiedzieliście tylko Wy,
  • to nie ja byłam tam najaktywniejsza,
  • ode mnie nikt nie dowiedział się co działo się wewnątrz grupy.

Brzydko tak naginać fakty.

To może się pomyliłem, przepraszam. Natomiast nie pamiętam by cokolwiek działo się wewnątrz grupy złego

Natomiast nie pamiętam by cokolwiek działo się wewnątrz grupy złego

Potwierdzam. Nic złego się nie działo.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.26
ETH 2583.76
USDT 1.00
SBD 2.80