Moje odpowiedzi do konkursu na PL-BLOG.

in #esteem6 years ago

Dawno nie brałem udziału w żadnym konkursie, a zabawa zorganizowana przez @rozku to świetna zabawa.

No to jazda! :-)

image

-Utwór mojego życia to taki po którym tańcze na rzęsach
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to jajka
-Podróżowanie to dla mnie..nie mam kasy!
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę to moj własny film w głowie
-Gdy mi smutno, to słucham muzyki i pale madziange
-Książka, która zmieniła moje życie to - jeszcze nie przeczytałem takiej
-Mam ciarki, gdy dostaje ogazm
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez rodziny
-Mój dom marzeń to rodzina w komplecie
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem a hugo z nim!!!
-Mój szacunek wzbudza.. że co??
-Góry są dla mnie celem na wakacje 2020r.
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to skok spadochronowy, jazda rolercosterem i trójkąt z dwoma kobietami
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak śmiech mojego synka
-Najprzyjemniejszy zapach to cytrusowo-korzenny
-Chciałbym aby ze świata zniknęło zło
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...narodziny dzieci

image

Jeśli również macie chęci na zabawe to zapraszam do zapoznania się z konkursem w którym pula nagród to 11 sbd!

Dziękuje @rozku za chwile relaksu i dobrej zabawy. Ps. Co złego to nie ja :-) :-) :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39