Mutluluk Bir Olmak Birlik Olmaktır [Cointurk Fotoğraf Projesi]Gesund #4355

in #esteem6 years ago

Bir kelebeğe bakarakta mutlu olabiliriz değil mi? Beraber olduğun insanlara bakınca iyi hissediyorsan başka neye ihtiyacın olur ki. Bugün askerliğimin 10. Ayındayım. 10 aydır beraber yatıp kalktığım, yediğim, içtiğim, eğlendiğim, üzüldügüm, en önemliside herşeyi paylaşabildiğim insanlar bu çocuklar. Benim için mutluluğun resmi budur.

image

Hepsinin yeri ayrıdır benim için. Askerlik yapmış her erkek der bir daha olsun aynı devrelerimle yine yaparım diye benim içinde durum aynı. Bu çocuklar için ölüme giderim dönüp arkama bakmadan. Kısaca bahsedeyim size devrelerimden. Aralarında gördüğünüz en büyük olan bölük çavuşumuz Özgür hemen solundaki benim kazancı İsmail. 2 mizin yanındakiler silahlıkçılarımız Osman ile Mustafa. En yakın arkadaşlarım onlar. Hepsinin yeri ayrı tabii ki. Size birde hep beraber gittiğimiz pikniğin resmini atmak isterdim ama kurallar basit biliyorsunuz tek 1 fotoğraf atma şansımız var. İlhami, Ömer, Hakan,İbrahim, Abdullah, Furkan, Fatih bu çocuklar bu cengaverler benim yanımda oldugu sürece dünya'nın en mutlu insanı benim.

Kasaturam Çelikten Nam Almışım Felekten Türk Askeri Korkar mı Vatan İçin Ölmekten...

Sort:  

Congratulations @gesund! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57563.20
ETH 3078.64
USDT 1.00
SBD 2.41