Moje pierwsze urodziny na Steem

in #esteem5 years ago

Stało się! Dzisiaj są moje Steemowe (pierwsze) urodziny. Dokładnie 24 maja 2018 roku zostało utworzone konto @baro89.

image

O Steemie dowiedziałem się od Rafonixa i głównie przygodę ze Steemem rozpocząłem właśnie na oglądaniu czasami jego streamów na Dlive. Dopiero po pewnym czasie zacząłem przeglądać tag #polish i zauważyłem, że ludzie piszą tu o wszystkim, bardzo ciekawe artykuły (czy tam posty).

Pierwszy post jaki przeczytałem na Steemie był użytkowniczki @annaburska o reklamach w czasopismach, zacząłem też pisać komentarze no i... spodobało się. W końcu stwierdziłem, że może sam coś opublikuję, spróbuję swoich sił, przecież nic do stracenia nie mam, nikogo tu nie znam, więc nie zaszkodzi.

I tak powstał mój pierwszy post. Nawet nie wiedziałem, że w sumie warto byłoby się przywitać, przedstawić, ale tym bardziej miło mi było, gdy zobaczyłem pierwsze upvote'y, a nawet komentarz od @kusior'a o lepszym dobieraniu tagów. Oczywiście koniecznie musiałem nauczyć się jak w ogóle edytować teksty w markdown, więc przeszukałem Google i poznajdywałem wiele poradników na ten temat.

Głosy pod postem dały mi motywację do tworzenia na Steem i z biegiem czasu uczyłem się pisać (w sumie nadal się uczę) lepsze teksty.
Fajnie jest znaleźć komentarze pod postem, bo to oznacza, że ludzie czytają teksty, czasem wywiąże się jakaś dyskusja.

Po roku na Steem mogę stwierdzić, że tworzenie na tej platformie odkryło we mnie nową pasję, z którą ciężko jest się rozstać. Zrezygnowałem całkowicie z Facebooka, gdyż wydał mi się totalnym śmietnikiem, a pisanie sprawia mi ogromną radość.

Teraz codziennie przeglądam posty, niestety przez częsty brak czasu, nie udaje mi się przeczytać wszystkich postów, ale wspieram zawsze użytkowników, których cenię i szanuję za to co robią, jak piszą i o czym piszą lub nagrywają wideo. Niekiedy udaje mi się przejrzeć tag #polish i znaleźć ciekawych nowych autorów.

24 maja 2018 roku kurs Steema wynosił dokładnie 2.98$, w tamtym czasie nawet o tym nie wiedziałem, nie interesowało mnie to zbytnio, obecnie Steem jest po 0,39$, często sprawdzam kurs, chociaż jeszcze ani 1 Steema nie wymieniłem na inną walutę.

Przez ten rok zorganizowałem parę konkursów, dokładałem się jako sponsor do innych inicjatyw, stworzyłem @codziennik, który wspierał nowych twórców, ale z biegiem czasu okazało się, że nowych autorów jest coraz mniej. Jednak cieszę się, że kilku z nich zdobyło na początku swojej drogi parę tokenów więcej za to, co tworzyli i nadal to robią.

Dziekuję wszystkim za motywację do tworzenia na tej platformie. Steem stał się "życiem" i mam nadzieję, że dla Was wszystkich też taki jest. Dziękuję za to, że czytacie, oddajecie na mnie swoje głosy, podbijacie nawet botami moje posty, a co najważniejsze komentujecie. Mam nadzieję, że Steem przetrwa kryzys i dalej będziemy mogli wspólnie tworzyć, a w szczególności bawić się na tej platformie.

Raz jeszcze dziękuję za to, że jesteście, bo bez użytkowników, Steem nie miałby sensu, może kiedy kurs podrośnie, znajdą się też inni, nowi użytkownicy z ciekawymi postami. Czas pokaże.

Sort:  

Wszystkiego najlepszego - 117 postów nie próżnowałeś. Równie owocnego nadchodzącego roku życzę, a pod względem finansowym jeszcze bardziej ;)

Faktycznie całkiem sporo tych postów 😉
Dzięki za życzenia, mam nadzieję że motywacji nie zabraknie i zawsze znajdzie się czas na Steema 🍻

Posted using Partiko Android

Zrezygnowałem całkowicie z Facebooka

No nie tak całkowicie :)

Stooo lat 🎂

Posted using Partiko Android

No nie wchodzę, nie czytam, nie piszę, nie mam zdjęć, nie jestem w ogóle aktywny.

Posted using Partiko Android

This post is supported by $2.69 @tipU upvote funded by @voxmortis :)
@tipU voting service: instant, profitable upvotes + profit sharing tokens | For investors.

Dzięki @voxmortis i Tobie też najlepszego, bo widzę że na Steemie urodziliśmy się tego samego dnia 😉

Posted using Partiko Android

wszystkiego najlepszego !! Tak sie składa,że ja też dzisiaj roczek , tylko nie mam czasu posta napisać

Magic Dice has rewarded your post with a 93% upvote. Thanks for playing Magic Dice.

You have receive an upvote. Thanks for playing moonSTEEM

No właśnie widziałem, to oznacza, że jesteśmy Steemowymi bliźniakami 😋 Jeszcze raz najlepszego!

Posted using Partiko Android

WIDZĘ PODOBIEŃSTWO W AVATARACH XD

Congratulations @baro89! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Gratulacje :) Sto lat :)

Dziękuję 😉

Posted using Partiko Android

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Lista osób z naszego triala oraz wszystkie podbite przez nas posty są publikowane we wtorkowych raportach z działalności grupy. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY

@wadera

Dziękuję @wadera 😉

Posted using Partiko Android

Wszystkiego Najlepszego !!! 100 lat brzmi pewnie jak wieczność, ale na początek życzę Ci kolejnego, owocnego roku na Steemie, potem kolejnego, i kolejnego.... i oby ich było jak najwięcej :)

Dzięki bardzo!

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54461.78
ETH 2294.45
USDT 1.00
SBD 2.28