pragtige blomme

in #esteem6 years ago

Hallo vriend, hoe gaan dit met jou?

image

Vriende steemit disore die dag toe ek alleen op die strate gegaan het na die rysvelde, pas daar aangekom. Ek sien daar is blomme wat van die boom af kom.

Ek weet nie die naam van hierdie blom nie en lyk baie mooi met 'n pragtige kleur. Ek het dadelik my selfoon in die sak geneem en het onmiddellik hierdie blom met fotograaf GalaxyJ1ace gefotografeer.

image

Alhoewel die prentjie nie goed is nie, het jy die beste vriend, naamlik goedkoop selfoon, kamera nie te goed nie

Sort:  

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53778.84
ETH 2224.93
USDT 1.00
SBD 2.30