Sort:  

Ne, mi ne konis tiujn superstiĉojn pri Pulsatilla. Plaĉas al mi, ke ni nun vivas en pli racia tempo.

Mi ne certas pri tio. Kredo je homeopatio estas nur unu ekzemplo kiu dubindigas tiun aserton.

Bonvolu rigardi al la kontribuoj de @alanfreestone, homeopato, kiuj specialiĝis je aŭtistaj infanoj, damaĝitaj de vaksinado.

Ho ne, dankon.

Sunjo, bonvolu neniu antaŭjuĝo. Provu kelkajn artikolojn de li. Parenteze, Bonan Paskon!

Mi jam okupigxis pri la temo. Sendube vakcinado utilas kaj ne kauxzas auxtismon - same sendube homeopatio ne pli utilas ol aliaj placeboj. Vi rajtas kredi kion vi volas - mi ne volas diskuti la temon pli profunde (nun). Bonan paskon ankaux al vi.

Kompreneble ĉio laŭ nia gusto! Mi provas ĉiam rigardi al diversaj flankoj. Kredo je alopatia medicino same ne taŭgas, do nur gravas kio prenas efektivajn rezultojn sendepende de iu aparta metodo.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75