Esperantmapo

in #esperanto7 years ago

Mi volas priskribi mian projekton - esperantan (ne nur) mapon.
https://dotevo.github.io/esperantmapo/

Unue mi aldonas kelkajn bildojn, ĉar mi volus montri al vi pri kio mi skribos.
image

La paĝo montras nomojn de urboj, landoj, provincoj kaj ekzample insuloj aŭ esperantajn lokojn, kiojn vi povas malaperigi.

image

Ankaŭ vi povas trovi aliajn lingvojn kiel ekz. Loĵbano aŭ Ido.
image

Sed mi ne volas priskribi kion la projekto povas fari/montri. Esperantmapo estas projekto, kiu uzas datumojn de OpenStreetMap. Mi aldonis multajn nomojn al OSM kaj vi ankaŭ povas :)

Jen kiel ekkomenci krei mapon vi povas legi:
http://learnosm.org/en/beginner/start-osm/

Vi legos pri etikedojn (tags) kaj vi devas scii etikedojn uzatajn de paĝo.

**name:eo = ** por nomoj
language:eo por lokoj kie vi povas legi/paroli esperante ekz. en hoteloj/restoracoj
books:language:eo = yes por lokoj kie vi povas aĉeti/legi esperantajn librojn

Mi povas aldoni pli etikedojn :) se vi havas ideon kion ni bezonas :)

Ĝis

Sort:  

@lapingvino eble pandunistoj volas Panduniaon sur mia pagxo? :)

Ile czasu uczyłeś się tego języka? :)

Około 3 mc po 30 min dziennie na duolingo (około 2-3 lekcje). Potem trocę pisania z ludźmi no i teraz kończę czytać hobbita, ale już nie traktuję tego jako typowej nauki, bardziej jako poszerzanie specyficznego słownictwa bo nie wiem kiedy użyję słów w stylu "sztyletować" czy "posępnie" XD

Bonege kara amiko, gratulon por Via laboro , mi tre sxatas vian laboron ! Mi estas novulo cxe esteem , kaj mi Jam redaktis mian du unuaj artikoloj , unu pri elmigrado de junaj Afrikanoj kaj la dua pri kio mi estas , do bonvolu sekvu min kaj sxatu !
Amike Cyprien el Afriko

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97