You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kuratorzy, czy wirtualni strażnicy praworządności

in #engrave5 years ago

Wiem jak wyglądają głosowania, czasem tam zaglądam. Możesz mi nie wierzyć ale inaczej by wyglądało głosowanie na teksty w tematach, które kogoś zupełnie nie interesują a inaczej zgłoszenie tekstu, który się komuś najbardziej spodobał.

Mogę tu podać siebie jako przykład. Ostatnio spodobał mi się artykuł @rozku o pasjach ludzkich. Niestety nie miałem czasu a nawet ochoty czytać konkurentów bo tematy zupełnie mnie nie interesowały. Być może to świetne teksty, być może nawet lepsze. Jak teraz mam zagłosować? Dwa pozostałe wybrać losowo? Przecież to niesprawiedliwe skoro pozostałych nie czytałem. Wolę nie zagłosować niż zrobić to nierzetelnie. A zgłoszenie tekstu który według mnie zasługuje na głos jest o wiele łatwiejsze i nie wymaga studiowania tekstów w tematach które mnie nie dotyczą i ich nie zgłębiłem.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61226.21
ETH 2715.69
USDT 1.00
SBD 2.45