You are viewing a single comment's thread from:

RE: MIŁOŚĆ DO MUZYKI

in #engrave5 years ago

Piękna historia i podzielam "dowód" na istnienie Boga i to takiego Boga przez istnienie w świecie piękna takiego jak Muzyka.

Ah ten Chopin. Wspaniały utwór, wogole kocham fortepian. Nawet trochę grałem w młodości (chwilę w szkole, ale głównie prywatne lekcje), strasznie żałuję że porzuciłem. Czasem jeszcze sobie siądę zagrać coś prostego, ale bez ćwiczeń, tych palcówek, to... eh

Posted using Partiko Android

Sort:  

oo, naprawdę?
piąteczka zatem @sarmaticus 💚
mam dokładnie to samo, bo to czasy odlegle o lata świetlne, tylko miłość nadal świeża i młoda :)

Tak tylko, złośliwie...

to żeś dopełnił ten obraz poezyją, niech Cie gęś kopnie :D

auć! :) Chciałem przez to tylko powiedzieć, że permutacje tych 7 częstostliwości fal dźwiękowych ma różne zastosowanie ;) chyba, że oni tylko na czarnych grają! ;)

etam czarne;
im niepotrzebne ani czarne ani białe.
im wystarczy blaszane, dziurawe (żeby lepszy pogłos szedł) wiadro i twarda metalowa chochla.
no i muskularne, wydziarane ramię - byle większy łomot i byle głośniej było.

nie noo dobraa, to też było złośliwe.
poza tym rozumiem co chciałeś powiedzieć :)

PS:
czekaj, powiedziałeś „FAL”?! 😆

Posted using Partiko iOS

Tak jak piękno muzyki może nam emocjonalnie dowodzić Boga, tak ohyda, dysharmonia, zniszczenie piękna dowodzić że człowiek może upaść i Boga opuścić, poddać się złu.

Posted using Partiko Android

To gama i to gama :D

Tak! :))
Tylko w domu nie mam fortepianu (huhu a kto ma?) To co mam gra bardzo dobrze, ale jednak to nie to samo.

Posted using Partiko Android

Ja mam w domu fortepian. Uwielbiam spedzac przy nim czas:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65805.01
ETH 3514.46
USDT 1.00
SBD 2.47