You are viewing a single comment's thread from:

RE: CZYTAMY, OGLĄDAMY, PODZIWIAMY, GŁOSUJEMY!

in #engrave5 years ago

Wszystkie teksty są jakości nie zasługującej na tak wysoką nagrodę (nie że są złe, ale kwota jest bardzo duża), co mam w tej sytuacji zrobić? Jak żyć? A jeszcze krzyczą że nie głosuję, że nie jestem prawdziwym steemianem eh. ;)

Posted using Partiko Android

Sort:  

chyba nie masz żalu do Ofiarodawców, którzy zechcieli być tak hojni?!

idea konkursu od samego początku miała być lekka,
a moją inicjatywą (m.in.) było subtelne rozruszanie naszej społeczności, co nie jest takie łatwe w tych czasach steemitowego marazmu.
i uważam, że wielu użytkowników (w ramach tej konwencji) napisało znakomite teksty, czy nagrało ciepłe filmiki, w których ujawniają swoje ciekawe charaktery i nietuzinkową osobowość; dzielą się swoim życiem, poglądami i upodobaniami..
jest mi bardzo milo, że zechcieli to zrobić.
(prawdą tez jest, że zabrakło Twojego zgłoszenia 😜)

proponuje zignorować wysokość nagrody, i po prostu wybrać post najlepszy wg Twojej opinii.
o ile masz ochotę zagłosować, bo to nie jest nic obowiązkowego; choć szczerze zachęcam, (bo lubię zachęcać :)

nadal w moich oczach będziesz prawdziwym Steemianinem 😀

Znaczy, dla jasności, żartem to pisałem :p nie głosowałem bo:

  1. Nie przepadam za inicjatywami w stylu "a teraz po kolei każdy niech wstanie i powie coś o sobie" blee stąd też mój brak zgłoszenia (miło że mimo tych wszelkich uchybień wciąż uważasz mnie za prawdziwego steemianina :*)
  2. Jakoś nie miałem dość ochoty żeby przeczytać wszystkie, chociaż zgadzam się niektóre były bardzo zacne zwłaszcza wziąwszy pod uwagę zadanie ;)

Aha żeby nie było, doceniam starania. Samo założenie i sens bardzo dobre i popieram :) warto żeby się polska społeczność integrowała zwłaszcza że dzielą nas różne aferki...

Przekonuje mnie argument Herbacianego, więc pewnie jednak zagłosuje, jeśli zdążę ;)

Posted using Partiko Android

ech Ty :)
mniej więcej łapię- co chcesz tu powiedzieć.

ale już nie drążmy tego dalej, bo będzie mi przykro (za te wszystkie osoby, których wpisów nawet nie doczytałeś) i po co nam to 😛

Posted using Partiko iOS

Teksty te nigdy nie miały być wybitne, ale pozwalają lepiej poznać użytkowników Steem. Na pewno jakieś teksty przypadły Ci do gustu, więc na nie powinieneś zagłosować.

Jest to okazja do zwiększenia pokaźnie ilości Steem, więc jak samo kryterium tekstu Ci przeszkadza to dodaj kryterium, komu z tych osób przyznałbyś większy wpływ na platformie.

Ps. Jeszcze czytam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58010.39
ETH 2457.12
USDT 1.00
SBD 2.34