Coś z niczego #4: Maska karnawałowa - konkurs @pl-rekodzielo

in #engrave4 years ago (edited)
Sort:  

Śliczna i kobieca :) Mam nadzieję, że będziesz miała okazję w niej wystąpić!
Prawdopodobnie się powtarzam, ale uwielbiam, gdy w poniedziałkowy poranek okazuje się, że jednak ktoś rzutem na taśmę wziął udział w konkursie ;)

Dzięki :) trochę się w niej z chłopakami bawiłam, jednak raczej balu nie będzie jej dane zobaczyć ;)

Przepiękna! Wystrzałowa, ale nie przesadzona. Brawo :)
Ja do ostatniego konkursu miałam przygotowane już zdjęcia masek, które tworzyłam z córkami na Andrzejki. Co prawda nie wyszły tak jak ta Twoja, ale też wyszły świetnie.
Szkoda, że nie po drodze mi było jednak do komputera przy tym konkursie :/

Wielka szkoda :( To może chociaż zdjęcia tutaj wrzuć ;)

DSCN6512.JPG
Całkiem niezłe, co? :D
Teraz jak przejrzałam sobie te zdjęcia, jak mi się przypomniało jak zabawnie było przy pracy to coś czuję, że jeszcze się za tę notkę zabiorę. Muszę przecież udokumentować pierwsze kroki dziewczyn w ich rękodziele ;)

No koniecznie :D maska super, w sam raz pasująca do przebrania :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99