Ogrodowe makromigawki #1

in #engrave6 years ago (edited)

Wszystkie zdjęcia zawarte w dzisiejszych makromigawkach były wykonane właśnie dzisiaj. Wszystkie roślinki przedstawione w dzisiejszych migawkach zaczęły budzić się do życia na przestrzeni ostaniego tygodnia. Jedna roślinka po drugiej, każdego dnia więcej zieleni. Szkoda było by nie obserwować tych zmian. Chętnie podzielę się z Wami tym, co ja mam na codzień w ogrodzie, na co nie zawsze i nie każdy potrafi zwrócić uwagę.
Wyjątkiem są przebiśniegi, które umierają wtedy gdy wszystko inne się budzi.

Zapraszam do oglądania!

1. Umierające przebiśniegi

1.JPG

2. Wierzba

2.JPG

3. Bez

3.JPG

4. Bukszpan

4.JPG

5. Tulipany

5.JPG

6. Róża

6.JPG

7. Mech na winogronie

7.JPG

8. Aronia

8.JPG

9. Bez

9.JPG

10. Porzeczka czerwona

10.JPG

11. Wiśnia ozdobna

11.JPG

Tak sobie pomyślałam, że poprowadzę serię "Ogrodowe makromigawki" żeby na bieżąco dokumentować zmiany jakie zachodzą w roślinkach.
W ogrodzie mam wiele innych roślin, jednak zdjęcia robiłam tylko tym, które się budzą a potem wybrałam tylko te zdjęcia, które podobały mi się najbardziej.

Wykonano: Nikon Coolpix L820.
20.03.2019r




Originally posted on Inspiracja jest wszędzie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

🏆 Hi @julietlucy! You have received 0.2 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @julietlucy :) | For investors.

Fajne zdjęcia :) widać już nadchodzącą wiosnę :D

Dziękuję :) widać i widać będzie co raz więcej i więcej. Za niedługo update ogrodu hehe :D

Zaimplementowałaś mi swą wiedzą ogrodniczą :)

Moja wiedza ogrodnicza hehe, to brzmi zabawnie. Akurat te rośliny znam, bo znajdują się w moim ogrodzie i wiem jak wyglądają po kwitnięciu, gdybym spotkała takie same rośliny w takiej samej fazie rozwoju gdzieś poza ogrodem to pewnie bym nie poznała :D
Mój ogród potrafi być na prawdę piękny a większość z tych roślin, które w nim są nie potrzebują żadnej opieki. Jeżeli już o coś trzeba zadbać na przykład przez jakiś czas po wsadzeniu to robi to mój chłopak, bo ma dobrą ręke do roślin, ja bym je zmarnowała. Dobrym przykładem może być drzewko wiśni zasadzone przez niego, które kosztowało prawie 300 złotych w Leroy Merlin a my kupiliśmy je za 20 zł po przecenie, bo "panie, z tego już nic nie będzie" :)

Moja żona to potrafi kaktusa wysuszyć. Chodź ostatnio dostała od teściowej Zosię i jak narazie dba a Zosia ma się dobrze. Robi kobiecina postępy :)

Utalentowana kobieta, widać jest na tym samym poziomie ogrodnictwa co ja :D ja i kaktusy zasuszam i rośliny bagienne zalewam... jak bym się nie starała, nie potrafię dbać o roślinki.

Rozbawiłaś mnie :) dzięki

cu-do-wne!!
piękny etap uchwyciłaś.
czekam na dalszy rozwój wypadków :D
(tylko przebiśniegów żal)

Dzię-ku-je!!
Coś czuje, że kolejne zdjęcia będą szybciej niż nam się wszystkim wydaje, bo na prawdę roślinki pędzą jak szalone. A ja tak się cieszę, bo trochę przez te zimę brakowało mi raczkowania po ogrodzie z aparatem w poszukiwaniu roślin czy robaczków :D
Czekaj, czekaj, bo jest na co, pewnej wyjątkowej roślinie poświęce cały post. Niestety ona pojawia się najpóźniej...Mam nadzieję, że nigdzie się nie wybierasz...? ;)
Za niedługo obok miejsca, w którym umierają przebiśniegi urosną bardzo podobne kwiatuszki. Specjalnie dla Ciebie wślizgnę się w to miejsce, by zapełnić pustkę po przebiśniegach :)

Congratulations @julietlucy! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 4000 upvotes. Your next target is to reach 5000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Here are the winners
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Oczywiście jak zawsze bardzo ładne fotki, z przyjemnością oglądało się je do końca :) Dużo bardziej podobają mi się Twoje "migawki" niż... Ech, nie wiem, czy mogę to powiedzieć publicznie, najwyżej później jakoś na priv :) Miłego dnia/wieczoru, w zależności kiedy czytasz i czekam na więcej! :)

Dużo bardziej podobają Ci się moje migawki niż świat w realu? :D Wiesz, może zdjęcia nie są idealne, ale jestem z nich zadowolona i lubię do nich wracać, a to najważniejsze :) No i bardzo mi miło jak podobają się też i Wam.
Dzięki za miły komentarz, miłego wieczoru.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81