Nowe screeny z "WarCraft 3: Reforged"

in #engrave5 years ago (edited)

#pl-artykuly #pl-blog #polish #warcraft

wc.jpg

Hiho :D. Nie chwaliłem się jeszcze na Steemit, ale kiedyś grałem na BN w 3 część "WarCrafta". Miałem ponad 30 tyś gier na głównym koncie, pewnie łącznie podchodziło pod 50 tyś. licząc granie w dodatek do gry. Byłem całkiem niezły, najlepsi ludzie z pol-1 nie wstydzili się ze mną grać meczy 2vs2 lub 3vs3. Paręnaście razy zdarzyło mi się zagrać z ludźmi z topki solo na serwerze Northend i wiele z tych meczy wygrałem. Nawet 7 razy wylosowało mi wielokrotnego mistrza laddera Hate-Love-Anger. Niemal za każdym razem walka była jednostronna, ale jeden raz udało mi się zdobyć na krótko przewagę. Wykonałem jakiś zaskakujący manewr, udało mi się zdobyć przewagę w zasobach, ale nie na długo - gościu zgładził mnie xD. Raz grałem też przeciwko 4K^Grubby'emu, najlepszemu orkowi w historii tej gry. Grał z dwoma swoimi ziomkami z klanu 4k, a ja z dwójką moich, obaj lepsi ode mnie. Wygrywaliśmy większość meczu, ledwo bo ledwo, ale dominowaliśmy na mapie i w zasobach, ale w pewnym momencie chyba znudzili się zabawą i rozgromili nas w decydującej bitwie, a potem szybko zniszczyli bazy. Obecnie nagrywa filmiki na YT, polecam sprawdzić - mega kozak z niego.

No i o tym przecieku dowiedziałem się w pierwszej chwili od niego, więc Nie spodziewałem się, że wyjdzie do sieci tyle zdjęć. Jeśli to kogoś ciekawi, podobno zaczęły się beta testy i jak z ludźmi bywa, bardzo chcą się podzielić tym co widzą :P.

Nie ma może kompletnych place-holderów, jak w beta wersjach doty/lola. W sensie, widać że część z ikonek zostanie jeszcze albo bardzo dopracowana albo może zmieniona. Mam nadzieję, że niektóre jednostki, jak np. pająki undeadów będą miały trochę inne pyski.
Niektóre są świetne - bardzo podoba mi się większość krasnoludów, nagi są przepiękne, elfy i ich jednostki również. Horda też w większości prezentuje należyty poziom i jedynie niektóre trolle, czy pojedyncze orki uważam za niedopracowane.

Część jest już chyba bliska ukończenia (jak np. ikonka Licha, jednego z 3 bohaterów Undeadów) i do tych, co do zasady, większych zarzutów nie mam. Wolę się jednak za bardzo nie rozpisywać nad czymś, co raczej ulegnie zmianie - po co? :P Poczekam na pełny produkt, bo z doświadczenia wiem, jak gra może się zmienić na etapie testów.

Nie podoba mi się kierunek wszystkich zmian, niektóre zbroje i postacie wyglądają trochę tanio i słabo w porównaniu do 3 części 'WarCrafta" (aczkolwiek Elfy nigdy nie wyglądały lepiej <3). Niemniej i tak będę młócił jak szalony na BN. Chyba że zostali tam sami wymiatacze, to mogę mieć problem. No chyba, że odzyskałbym skilla (co w sumie nie byłoby trudne bo cały czas gram przez sieć, tyle że w DotA2), to mógłbym coś tam powalczyć. Nie mam już jednak tyle czasu co 14 lat temu, więc nawet jeśli, to nie dojdę w rankingu zbyt wysoko.

Linki: https://www.wowhead.com/news=295625/warcraft-iii-reforged-beta-client-screenshots

https://www.wowhead.com/news=295626.2/warcraft-iii-reforged-art-assets-loading-screens-portraits-campaign-screens#screenshots:295626:4


Pierwotnie opublikowano na Zwykły chłopak piszący o popkulturze, polityce, anime, serialach, ksiażkach i wszystkim innym, co go zainteresuje.. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

Sort:  

Congratulations @herosik! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 10 replies. Your next target is to reach 50 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new SteemFest⁴ badge is ready
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Gratulacje, otrzymałeś głos od moderatorów platformy dBlog.pl. Świetny artykuł, aby tak dalej!


Czym jest dBlog.pl | Utwórz bloga z własną domeną | Wesprzyj nas

Dziękuję za docenienie :). Pozdrawiam.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

@ewkaw

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59244.75
ETH 2651.05
USDT 1.00
SBD 2.49