Sort:  

Prawda łączy, pewność dzieli :)

Chociaż ja i tak zawsze piszę "na czuja"... :)

A to bardzo dobry przykład mnemotechniki. :) Może pomoże komuś w zapamiętaniu pisowni.

Mi już pomaga.

Zawsze mam problem z tymi bliźniakami...

Placek to ten drugi, brzydszy.

Czy placekw ma już konto na Steemicie? :)

Akurat placekw jeszcze nie. Jedynie słyszałem o tym, że wacekj założył, ale nie wiem czy to prawda.

Piękna riposta, hahahaha, zrobiłeś mi dzień :)

This post is supported by $0.24 @tipU upvote funded by @grecki-bazar-ewy :)
@tipU voting service: instant upvotes | For investors.

Ale jak to często bywa u bliźniaków, podobieństwo jest powierzchowne, a wewnątrz dwa różne światy. Jeden ma charakter ugodowy - łączy, drugi zawsze anty - dzieli.

W wieku pacholęcym naprawdę uwielbiałem tę powieść. Ale film jakoś mniej. Na pewno niewielu się spodziewało, że tak to się wszystko poukłada.

A tak z ciekawości - kiedy ostatnio ktoś widział ten film w telewizji?

Filmowi i serialowi animowanemu (kto nie zna piosenki "Marchewkowe pole" Lady Pank?) brakuje moim zdaniem tego ciepła i uczuć, które aż biją z tekstów Makuszyńskiego. No i te postsynchrony w filmie...

Ktokoliwiek widział, ktokolwiek wie. Moje dzieci nie widziały ani filmu ani serialu, czyli trochę już czasu minęło odkąd telewizje uznały, że są to pozycje ciekawe dla nikogo. :)

Jakby co to kolega mi mówił, że na youtube można ten film znaleźć. ;-) Żeby się przekonać jakie te postsynchrony słabe powychodziły.

"naprawdę" to moja zmora. Jedno z nielicznych słów, które uparcie zapisuję błędnie.

Jeśli miałabym wskazać, to właśnie pisownia naprawdę i na pewno jest najbardziej "demokratyczna" pod względem popełniania błędów przez piszących. I dysortografikom się zdarza i w najlepszych pod względem ortografii i interpunkcji tekstach. :)

You got a 12.46% upvote from @ocdb courtesy of @bowess! :)

@ocdb is a non-profit bidbot for whitelisted Steemians, current max bid is 45 SBD and the equivalent amount in STEEM.
Check our website https://thegoodwhales.io/ for the whitelist, queue and delegation info. Join our Discord channel for more information.

If you like what @ocd does, consider voting for ocd-witness through SteemConnect or on the Steemit Witnesses page. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59449.45
ETH 2406.65
USDT 1.00
SBD 2.43