You are viewing a single comment's thread from:

RE: Absurd greckiego lata - #tematygodnia.

in #engrave5 years ago

Przykładowo ja nie byłem jeszcze ani razu na żadnej wyspie 😉 Masz piękne miejsca i super widoki,ale tak to już jest, że mieszkając w jakimś miejscu nawet nie wybierzemy się pozwiedzać, a czasem osoby, które nawet są tylko przejazdem, zwiedzą więcej. Z żoną tak mieliśmy, dopiero później wzięliśmy się za zwiedzanie ciekawych miejsc.

Sort:  

Masz rację, tak to jest. Jak mówi przysłowie "cudze chwalicie a swego nie znacie".
Często marzymy o dalekich podróżach a nie znamy własnego podwórka.
Jednak wyspy polecam, zwłaszcza Korfu ;)

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Kiedyś się tam wybiorę na pewno, bo wiele o niej już słyszałem i każdy poleca. Wiesz, że u nas jest nawet restauracja grecka, która nazywa się "Korfu", tam jeszcze też nie byłem, ale odkryłem ją jak chodziłem z córką i chyba w najbliższym czasie się tam udamy😉

fmsyt2foop.jpg

Wow! To odwiedź koniecznie proszę :)
Jestem bardzo ciekawa jakie dania tam oferują i czy są jakieś korfiańskie ;)
Nie zapomnij aparatu i czekam na wpis na #pl-kuchnia :)

A na wyspę zapraszam, wiadomo :)

Na pewno tak zrobię 😉

Dziekuję za zaproszenie, na pewno kiedyś Cię odwiedzimy 😁

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61665.59
ETH 2884.57
USDT 1.00
SBD 3.62