Sonsuzluk Sancısı

in #edebiyat6 years ago

Gün geldi ve sıralı ölüm dilerken sıranın bana geldiğini fark ettim.
Gençlik yıllarımda çeşitli kitaplar okumamla başlayan süreçte yaşamdan sıkılıp ölüme niyetlenirken yine de gitmemek için elimden geleni yapıyordum. Bu sürece Camus ve Victor Hugo sebep olmuştu. Camus, Yabancı'nın son kısımlarında Meursault sayesinde ölüm korkusunu iyice hissettirip Sisifos Söyleni denemesindeki Sisifos'un hikayesiyle ise her şeyin anlamsız olduğunu fark etmeme neden olmuştu. Victor Hugo'nun yazdığı Bir İdam Mahkumunun Son Günü kitabında ise idamın yaşattığı ağır travmayı hissetmiştim. İdam mahkumu olmasam da bende son günlerimi yaşıyordum.
Kanım çekiliyordu. Sonsuz bir karanlığa gideceğimi düşünüyordum. Doğmadan önce nasılsa öyle olacaktı. Bu sonsuzluk düşüncesi yaşama çabamı engelliyordu.
Geceleri uyanıp ölümden korkuyordum. Rüyalarımda çocukken bisiklet sürüp uçurtma uçurduğum günleri görüyordum. Uyandığımda aynalara bakmadan yaşamaya başlamıştım. O an anladım ki artık sıra bendeydi. Düşünmeyi bıraktım. Bekliyorum.

Sort:  

Merhaba sevgili @rebdomaine

Aramıza hoş geldiniz. Metninizi okudum. Gayet güzel şeyler yapacağınız aşikar. Sizinle birlikte çalışmak güzel olacak gibi.

Lakin uyarmadan geçemeyeceğim çok önemli bir konu var ki #etiketler; etiketlerinizi yazarken #tr etiketinin en başta olmasına dikkat edin. Sonraki etketleri gönlünüzce dizebilirsiniz. #edebiyat etiketini kullanmanız takdirinde metninizin edebi değeri incelenip uygunluğa göre @edebiyat ve @sahinadm hesablarından olumlu oy ve yeniden yayınlama alırsınız.

Dilerseniz Dicord kanalımıza katılıp edebiyatın dibine vurabilirsiniz. :) https://discord.gg/w3DGNCH

Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

Çok hoş akıcı okunmaya değer eserler takibime aldım devamını bekliyorum :)

Çok teşekkürler

You got a 1.31% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @rebdomaine! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59126.81
ETH 2514.47
USDT 1.00
SBD 2.46