BÖLÜM 6-DEVAM 2

in #edebiyat6 years ago


 

Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Source

Kaşları çatık bir şekilde bana bakıp "Dün olanlar-" devamını getirmesine izin vermeden kafamı çevirdim öfkeyle nefes verdi bi anda dışarı bakarak
"Pusat tamam olanları hatırlamak gibi niyetim yok kapat konuyu" dedim.Kolumu sıkarak kendine çevdi bi anda gözleri öfkeyle bakıyordu ateş saçıyordu sanki korkmuştum yutkunup

"Pusat kolum"dedim ama duymuyordu neden bu kadar çok kızıyor ki daha çok sıktı bu sefer

"Ah Pusat kolum çok acıyo bırak"dedim inleyerek gözlerimi gözlerinden çekip kolumu tutan eline baktığımda o da kafasını eğip koluma baktı.Elleri gevşemişti.Kolumu çekip ovuşturmaya başladım.Canım çok yanmıştı yanağımda bi ıslaklık hissetim elimle yüzüme dokunduğumda acıdan gözümden yaş gelmiş farkında bile değildim.Sınıfa Barış girdiğinde hızla gözlerimi silip gülümsedim Pusat kafasını çevirip Barışın olduğu tarafa baktı.Barış sırasından kalkıp benim sıramın karşısına geçti elimdeki kalemle oynarken Barışa baktım kaşlarını çatıp bileğime bakıp

"Noldu senin koluna "dedi koluma baktım kızarmıştı hemde çok fazla Pusat sırıtarak bana baktı eğer söylersem Barış onla kavga ederdi.Tekrar Barışa bakıtım "Şey Barış az önce sınıfa girerken kapının koluna çarptım ondan oldu" dedim.Pusat kaşının birini kaldırıp bana baktı sonra arkasına yaslandı.Barışş Pusata bakıp "Kapının parmaklarımı var Tutku" dedi.

"Barış kapının koluna çarptım işte bişey olduğu yok" dedim.Derin bi nefes alıp kafasını sallayıp "Peki Tutku peki" dedi.


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/20/bolum-6-devam-2/

Sort:  

This post has received a 0.24 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by onlyblack from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Postunuz @bot-az və onun curation traili tərəfindən oylanmıştır. Təşəkkürlər.

Congratulations @onlyblack! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard and the Veterans on Steemit - The First Community Badge.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

You just planted 0.00 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3216.91 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19551.37
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62966.47
ETH 2631.87
USDT 1.00
SBD 2.79