WİNDA WİNDA

in #edebiyat5 years ago

akşam oluyor
sonra gece oluyor sürekli
zamanla oynayamıyorum

bu gün de önce akşam sonra gece oldu
zamanla oynayamadım
zamanı durduramayacağımı anlayınca ben durdum
durdum durdum turnayı alıp bağrıma bastım

elimde iki büklüm bir hayat var
turnalar hey

geriye bir kalem kalıyor geceden
elinde bir şişe şarap
bir de winda bîranîn
yani hafıza kaybı

geceyi on ikiden vuran bir bekçi ben ağlarken
güneşle beraber çıkarı dışıyor
elinde güneş var bekçinin
güneş parıl parıl parlıyor
başım dönüm dönüm dönüyor
bekçi ise yanım yanım yanıyor
elinde güneş var bekçinin
durduğum zamanda yaşlanıyorum
durduğum yerde eriyorum
zamanla oynayamıyorum tüm bunlar olurken
tüm bunlar olurken
kalemler saplanıyor ayaklarıma
bir taraftan
yürüyüşünü taklit ediyorum
şiir oluyor yürüyüşüm

şiir dedim de aklıma geldi
bu akşam yine gelir misin pencereme

Winda Winda, Sekte- i Us

images.jpeg

Görsel

Sort:  

Şişeye konulmuş bir hafıza
Kaybedilmiş bir şaraptan iyi midir ?

Pencere altına konuşlanmış bir şiir
Taklit edebilir mi ayaklı kalemleri?

Ve Zaman;
Toprağa kök salmışken
ve de
Göğe doğru ağarken;
Uzaya fırlattığı bekçileri
Güneşin ateşi yakmış.

Senin ağlamana çare bulamamışsa o bekçiler;
Yanmaları Çok mudur?

Gecenin tam onikiparmak bağırsağında dolaşan hayat;
Akşamın elinde can verdiyse peki;
Yok mudur ?

This post has received a 9.01 % upvote from @boomerang.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27