Nola erraza da esan "Ahaztu baduzu, ez duzu hain tentsioa izan nahi

in #easily6 years ago

Ez dago emaitzarik emozional bihurtzeko. Ezin dizut etorkizunik eman. Gaur egungo maitasuna zentzugabekeria hutsa da. Errealitatea ez da maitasuna. Emozioak errealitatean, maitasuna galtzen dute. Joan, jarraitu ... ahaztu zait. Pentsatu zure etorkizuna. Orain karrera bat eraiki behar dut. Orain zure barkamena ahaztu egingo da! Nire bulego berria, nire aurrean MBAa. Ez asko erre. Denbora ematen dizu Ez daukat denbora nahikoa. Nirekin lanpetuta nago orain. Ez nazazu traba gehiago. Zoriontsu izan zaitez eta etorkizunari buruz pentsatu. "

qq.png

Nola erraz hitz egiten da arnasa batean. Uste dut hori arroz bakarra dela. Ez nuen ezer esan, inoiz ez esan ezer. Hainbeste nanakami bizitza! Zergatik dena utziko duzu niretzat! Baizik eta irtengo naiz. Orain maitasuna despicable da orain!
Zalantzarik gabe, zure puntua ez da zalantzarik izango bota. Hmmm, errealitateko esanahi guztiak esan nahi dira.

Nire errealitatea hain zaila zen, hautsi egin dut berriro eta berriro, errealitatera. Nola izugarria zen nire iraganekoa? Oraindik ahaztu behar dut. Nirekin ez bazara, nire bidea aurkitu beharko dut. Ez, ez dut hilko. Ez amaitu zeurea. Lortu zeure burua berria hemendik aurrera
Bidea. Hitz bakoitza entzutean besterik ez nuen eta lerro bakoitzaren amaieran pentsatu nuen norbaitek bihotz-bihotzetik ihes egiten zuela. Bakoitzak nire bihotza mingarria izan zen. Ez nuen ausardia hitz egiteko Izan ere, badakit ezin dut neure burua alde batera utzi. Agian negar egingo nuke berriro zure aurrean. Beti bezala, ez egin nire oihua eta esan

qq2.png

Nola esan dezaket nire malkoak hainbeste ez nukeela nire malkoak moztu nahi? Ez al da inolako arazorik malkoak malkoak zapaldu ez dakienaren aurrean? Horren ordez, ezin dezaket zu irribarrea naizen bezain gogorra. Nire negarra eta negar egin dezaket bakarrik, ez dut behar. Pixka bat egin gabe, ezer ez da gogoratuko. Denbora oro oroitzapenak izango dira. Agian egun batzuk negarrez, goizean esnatuko naiz. Guztia ondo dago Gurasoek mutiko bat ekarri eta hura eskuratu dezakete. Senarrak egunean familiarekin igaroko du Buruz buruko erantzukizunak eta betebeharrak izango dira. Bi edo hiru seme-alaba bobina izango dira. Hasi zure bizitza hasteko modu berri batekin. Lanpetuta dagoen denbora horretan ez duzu sentituko. Orduan guztiz ahaztu zaitezke

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Biggest Airdrop Ever 30 STEEM Free Giveaway

This is a limited time offer only for 5 days. Join and get 30 steem on your Account.

JOIN NOW

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89