Mój wstęp do motion graphic

in #dtube5 years ago


Zaintrygowany możliwościami programu Adobe After Effects postanowiłem spróbować swoich sił. Oto pierwsza animacja, która wyszła spod moich rąk. Jest tutaj wiele miejsca do poprawek, także czekam na każdą opinię. Jeśli ktoś ma jakiś ciekawy pomysł, który mógłbym zwizualizować to dawać znać.

Wszystkie grafiki oraz muzyka pochodzi z legalnych źródeł na licencji CC.

https://www.youtube.com/audiolibrary/music
https://www.vexels.com/
https://www.freepik.com/


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Fajnie wykonane . W jakim programie to robiłeś ?

Posted using Partiko Android

Jest napisane w komenarzu do animacji xD

Dzięki @cazarys :) Na czacie też sobie pogadaliśmy od razu :D

Fajne jak na pierwszy raz. Kiedyś otwarłem AA ale ja jestem ślepym rzemieślnikiem a nie wrażliwym artystą ;) Wolę czarny ekran, klawiaturę, zmienne, argumenty i obiekty ;)

takie rzeczy mam w pracy, czarny ekran i linijki tekstu w konsoli :D

Ja bardziej hobbistycznie i charytatywnie przy kilku projektach, bo w pracy co prawda też mam ekran i cyferki, ale ani to linux ani żaden z języków obiektowych, a g-code do FANUCa.

Ja testuje i odblokowuje switche i inne urządzenia sieciowe. Robię tzw refubrshment. W sumie to tam różne pochodne linuxa te wszystkie systemy.

Spoko MoGraph. Ja mam zajawkę na Davinci Resolve i Fusion bo jest za free a nie mam zamiaru płacić za oprogramowanie skoro na razie niewiele potrafię ;).

Ja te programy znam tylko ze slyszenia :)

Posted using Partiko Android

Jakoś nie kojarzyłem Cię z "rzeczami z komputera", raczej ten od podróży. Spoko z niejednego pieca chleb trzeba jeść. Jak na początki broni się ;)

Już @lelon pisałem, że zapotrzebowanie na animacje zawsze jest, więc uczcie się, uczcie ;)

No bo podróże, to podróże ale za coś trzeba te podróże opłacać :) Przyjąłem taktykę, że najpierw robię a potem się "chwalę". Od początku tego roku się wziąłem za to, więc naprawdę jestem świeżak w temacie. A Ty też w tym siedzisz?

Jeśli ktoś ma jakiś ciekawy pomysł, który mógłbym zwizualizować to dawać znać.

Nie, raczej myślałem nad pasożytowaniem ;)

Congratulations @suchy! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @suchy! You received a personal award!

Thank you for the witness votes you made to support your Steem community and for keeping the Steem blockchain decentralized

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97