Sort:  

Faktycznie musisz nagrac film po angielsku i najlepiej jesli bedziesz w nim mowic o bitkojnsach i kasie :) takie filmy maja najwieksza ogladalnosc i generuja najwiekszy przychod.Generalnie dla mnie to luzik bo w sumie jestem tu z ciekawosci aby zobaczyc jak to dziala wszystko.Wedlug mnie w obecnym czasie raczej slabe sa szanse aby DTube wybilo sie ponad Youtube ale moze kiedys to nastapi.W zasadzie nie mam nic przeciwko ludziom ktorzy robia 30 sekundowe filmy i na nich zarabiaja 400 baksow ale zaczyna to byc po prostu nudne.Wiekszosc filmow tutaj to gadanie o kasie albo 30 sekundowe filmy o niczym.Oczekiwalem troche wiecej po nowej platformie ale tak jak wczesniej pisalem - mam nadzieje ze sie to jakos bardziej rozkreci i bedzie troche wiecej interesujacego materialu do ogladania :) zycze wszystkim powodzenia na DTube!

Niestety na steemit i D.tube jest bardzo dużo śmieci, które potrafią być bardzo dobrze ocenione, a z kolei wartościowe rzeczy tyle nie zyskują - chyba, że autor ma szeroką widownię na Youtubie, która przenosi się na steemit i D.tube. Cóż, kwestia gustu ludzi.

Dlaczego jak w ustawieniach konta dam żeby zapamiętał moje logowanie się to włącza się pusta strona i nie chce mnie zalogować ?

Wiem czego oni się boją i jak można sobie próbować tu radzić :)

Mój komentarz (ten oflagowany) pod tym materiałem Fabiana:
https://steemit.com/enigma/@okiemfabiana/zvfsr-swqpf-kjmci-xkzfj-fixna-ymksf-lvqqv#@pan-komentarz/re-okiemfabiana-zvfsr-swqpf-kjmci-xkzfj-fixna-ymksf-lvqqv-20171225t201059823z

Trzeba się solidnie naklikać, żeby go odgrzebać. Bo oflagowany pod oflagowanym materiałem :D
..
A żeby ułatwić sprawę to jest screenshot:
https://steemit-production-imageproxy-thumbnail.s3.amazonaws.com/DQmdk8oKTN5sSwJWq4xyxM5UvL6dhhhAM2QZbUo5Y6omhPB_1680x8400

Póki mój post był po polsku to nie przeszkadzał. Mniej niż minutę po dodaniu tłumaczenia dostałem flagę. Wnioski łatwo wyciągnąć.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60479.65
ETH 2906.15
USDT 1.00
SBD 2.43