You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak Zarobić 400$ w tydzień

in #dtube7 years ago

Faktycznie musisz nagrac film po angielsku i najlepiej jesli bedziesz w nim mowic o bitkojnsach i kasie :) takie filmy maja najwieksza ogladalnosc i generuja najwiekszy przychod.Generalnie dla mnie to luzik bo w sumie jestem tu z ciekawosci aby zobaczyc jak to dziala wszystko.Wedlug mnie w obecnym czasie raczej slabe sa szanse aby DTube wybilo sie ponad Youtube ale moze kiedys to nastapi.W zasadzie nie mam nic przeciwko ludziom ktorzy robia 30 sekundowe filmy i na nich zarabiaja 400 baksow ale zaczyna to byc po prostu nudne.Wiekszosc filmow tutaj to gadanie o kasie albo 30 sekundowe filmy o niczym.Oczekiwalem troche wiecej po nowej platformie ale tak jak wczesniej pisalem - mam nadzieje ze sie to jakos bardziej rozkreci i bedzie troche wiecej interesujacego materialu do ogladania :) zycze wszystkim powodzenia na DTube!

Sort:  

Niestety na steemit i D.tube jest bardzo dużo śmieci, które potrafią być bardzo dobrze ocenione, a z kolei wartościowe rzeczy tyle nie zyskują - chyba, że autor ma szeroką widownię na Youtubie, która przenosi się na steemit i D.tube. Cóż, kwestia gustu ludzi.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60212.78
ETH 2902.10
USDT 1.00
SBD 2.42