You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam tu Carrioner! - Czyli Człowiek za Postacią | Man behind the mask

in #dtube7 years ago (edited)

Taka mała uwaga niestety na początek :) Jest logo Steem i logo Steemit. Jednego można używać jak się chce, drugiego prawie wcale. Tu masz więcej info - żebyś później nie miał problemów.

I przywitam cię szablonem jak każdego innego nowego Polaka :)

Witamy na Steemit! Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Edit: dTube nie obsługuje Markdown! Co się tutaj dzieje?

Sort:  

nie wiedziałem. Da się jakoś zmienić thumbnaila? Bym to zrobił choćby teraz

Nie mam pojęcia, nie używałem dTube do tej pory. Może ktoś na czacie będzie wiedzieć.

chyba już rozkminiłem. trzeba inny link dać

dziękuję za te linki
lepiej że trafiłem na nie późno niż wcale
jestem wdzięczny

Jest logo Steem i logo Steemit. Jednego można używać jak się chce, drugiego prawie wcale.

To tak nie jest do końca. To znaczy, teoretycznie tak, ale intencjonalnie nie :)

@ned mówił bardzo wyraźnie na SteemFest, że normalni użytkownicy używający nowego loga Steemit, niczego nie muszą się obawiać. Teoretycznie Steemit mogło by mieć pretensje, ale obiecało, że w stosunku do zwykłych użytkowników, nigdy mieć nie będzie.

Natomiast Steemit postanowiło mieć zabezpieczenie, na wypadek, gdyby ktoś na przykład zrobił stronę https://steemlt.com/ (zauważ różnicę, że w nazwie jest L a nie I)
wtedy taką stronę, która np. robi phishing można pozwać z dodatkowych powodów

Wolę jednak ufać temu, co jest na piśmie, a nie temu, co @ned powiedział :)

to mówił publicznie, jest gdzieś to na video nagrane z konferencji - trzeba było by znaleźć. Anyway - naprawdę logo Steemita można używać bez obaw.

Na wszelki wypadek i tak zmieniłem już thumbnaila i w sumie mogę zrobić mały tutorial jak to zrobić dla "nowo przybyłych" do których de facto też się zaliczam. Sam na to "wpadłem, a nie jest to takie oczywiste no to pomyślałem, że warto się tym podzielić.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59527.28
ETH 2462.24
USDT 1.00
SBD 2.49