Sort:  

Siemka @lesiopm

Widzialem ze w holybread grasz. Wlasnie mielismy okazje zmierzyc sie na miecze i magie :) (ja gram jako @project.hope).

Co myslisz o tej grze poki co?

Pozdrawiam, Piotrek

Hejka,

no cóż gierka jest dość wciągająca. Dobrze, że poziom trudności wzrasta wraz z postępem w grze, trudniej jest walczyć, trzeba wielowarstwowo rozbudowywać herosa, bo sama siła nie wystarczy. Zobaczymy jak będzie dalej.

Pozdrawiam (też) Piotrek :)

Właśnie odpaliłem @likeup i jadę z misją. Zobaczymy co ciekawego w kufrach. Chociaż daleko mi do was ale szybko to nadrobię :)

Panowie @jozef230 @baro89 @lesiopm mam taki problem? Zakupiłem pakiet i orb przez monstermarkiet.io. Problem w tym że wylądował na steem engine i nie wiem jak przesłać do gry?

Otwierasz w grze zakladka open.

Dzieki za odpowiedz @lesiopm

Jakos ja przeoczylem i dopiero teraz mialem okazje przeczytac. Chcialbym przy okazji poprosic Ciebie o wsparcie. Startuje w konkursie "community of the week" ze swoim projektem i bylbym wdzieczny za wsparcie (resteem oraz moze jakis komentarz):

https://steemit.com/hive-175254/@project.hope/community-of-the-week-challenge-entry-for-project-hope-community

Z gory dziekuje :)
Piotrek

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61185.73
ETH 3012.54
USDT 1.00
SBD 3.84