You are viewing a single comment's thread from:

RE: DRAMA na #polish

in #dtube5 years ago

Po jakies tam dramie ucieklem ale wrocilem do polish juz dawno. O @tipu nagralem jasno że jestem zmieszany z tym glosowaniem i nie wiem w koncu jak glosowac. Albo ranking albo koledzy. To sie normuje. Nie zaglądam w portfel innym. Chcą głosują nie to nie. Będe bronił sp-group. A wiesz dlaczego? Taki @qurator co teraz robi. Wplacasz steem dostajesz glos?!! WTF? Witness glosuje? Gdzie jest mk z zapytaniem do teymarka czy dobrze robia? Bo są silniejsi? W czym silniejsi ? SP? Jesli ma byc nowy steem to wszyscy. Nastepny bedzie sbi. Tez dla mnie circlejerk. Ja tego nie zostawie.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Wybacz ale nie mam pojęcia jak głosuje qurator, boty ani grupy. Nigdy nie korzystałam z takich możliwości.
SP które nazbierałam jest z moich postów i nagród, z mojego pisania. Bo po to tutaj głównie jestem - żeby pisać i miło spędzać czas, poznając i nagradzając innych twórców.
Moja reputacja też jest wypracowana każdym napisanym słowem i zaangażowaniem w naszą społeczność #polish.

Dlatego nie rozumiem po co komu są potrzebne "sztuczne głosy". Ja się potrafię bez nich obejść.
Przyszliśmy tutaj blogować a nie ścigać się o parę centów... chyba ;)

Pozdrawiam :) Buziaki dla Twoich dzieci :)

Dzięki Ewa! Ps. Będzie dobrze😉

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66280.44
ETH 3536.65
USDT 1.00
SBD 3.13