You are viewing a single comment's thread from:

RE: DRAMA na #polish

in #dtube5 years ago

Wybacz ale nie mam pojęcia jak głosuje qurator, boty ani grupy. Nigdy nie korzystałam z takich możliwości.
SP które nazbierałam jest z moich postów i nagród, z mojego pisania. Bo po to tutaj głównie jestem - żeby pisać i miło spędzać czas, poznając i nagradzając innych twórców.
Moja reputacja też jest wypracowana każdym napisanym słowem i zaangażowaniem w naszą społeczność #polish.

Dlatego nie rozumiem po co komu są potrzebne "sztuczne głosy". Ja się potrafię bez nich obejść.
Przyszliśmy tutaj blogować a nie ścigać się o parę centów... chyba ;)

Pozdrawiam :) Buziaki dla Twoich dzieci :)

Sort:  

Dzięki Ewa! Ps. Będzie dobrze😉

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63001.43
ETH 3365.59
USDT 1.00
SBD 2.45