You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy "YouTube" przejdzie na DTube? [PL]

in #dtube7 years ago

Ja nie patrze na to czy coś jest "popularne" czy też nie.
DTube ma duża przewagę nad YouTube, ale działą to w dwie strony, bo np. na YouTube mimo wszystko są większe zasięgi (na razie).
Nie jestem tu bo "to modne" i nie idę z trendami - ja te trendy robię.

DTube jest bardziej jak "wspólna firma" gdzie użytkownicy mają w niej "swoje udziały". Tu "nie opłaca się" być hejterem gdzie na YouTube właśnie tacy mają władzę i niszczą ludziom ich kanały, dorobek, źródło utrzymania.

Sort:  

To znaczy wiem, że spora część YouTuberów jest tutaj ze względu na brak cenzury a nie dlatego bo to jest aktualnie popularne, jednak coraz większa popularność wśród YouTuberów może też przynieść ze sobą content w postaci patologii z YouTube (ale też i dobre treści) ciekawi mnie czy zyska to dużą popularność.

Również zależy mi na dobrze Steemita :)

Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57882.05
ETH 2579.00
USDT 1.00
SBD 2.35