Strasznie ciekawe #2 || Miejsce przy torach

in #dtube4 years ago (edited)


https://www.youtube.com/watch?v=zn5eCtbbkic

Kolejna część serii Strasznie ciekawe. Tym razem wybrałem się z psem, by pokazać Wam miejsce, gdzie często chodzę na spacery. Co się wydarzyło? To już musicie zobaczyć sami 😉

Film zgłaszam do konkursu Happy Halloween


▶️ DTube
▶️ YouTube

Sort:  

Dzięki 😉

Posted using Partiko Android

Las mi przypomniał straszną historię, więc coś tam naskrobię 😉

Dawaj 😁

Posted using Partiko Android

Całkiem przekonująco Ci to wyszło!
"Ja też jestem głodny" 😂

Akurat byłem 😋

Dobre, dobre troszkę mi się włos zjeżył, Pozdro.

Dzięki, miało być tak narastająco z finałem 😁

Posted using Partiko Android

Mogłeś nagrać to w nocy :D

W nocy tam nie chodzę 😲

Posted using Partiko Android

Aż si boję oglądać. XD
Nie będzie tam chamskich jumpscare'ów? Nie chcę zejść na zawał. :)

Gratuluję pomysłu. Normalnie Blair Witch się chowa. :)

Przez przypadek wyszło podobnie, ale została za to wykorzystana najbliższa natura 😁

Posted using Partiko Android

Takich rzeczy jeszcze nie ma, ale może niedługo 😲

Posted using Partiko Android

Congratulations @baro89! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 1250 replies. Your next target is to reach 1500 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ commemorative badge refactored
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

ja to się tylko bałam, że Ci Karmel zwieje.
dopiero wtedy zaczęłabym się bać.
myślę: póki jest pies (i macha ogonem:) - jest dobrze :D

dopiero na końcówce się czymś przejął, ale wole nie wiedzieć czym 😛😅

On lubi biegać, a na końcu - a to moja tajemnica 😋

noo ok, ale odpisujesz,
zatem (jeszcze tym razem) nic Cie tam nie pożarło :D

😄😄 Nie pal więcej kolego! Czas postraszyć naszą publiczność😀👌

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61388.48
ETH 2984.48
USDT 1.00
SBD 3.65