You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak z powodzeniem rozpocząć swoją przygodę ze Steem i Steemit - dodatek dla profesjonalistów :)

in #dsound7 years ago

Dzięki za ten podcast. Chciałem odnieść się do SEO. Nie jestem super znawcą, ale chciałem uzupełnić Twoją wypowiedz o jeden dodatkowy rodzaj blogów. Z twojej wypowiedzi można wywnioskować, że generalnie każdy rodzaj bloga warto przenieść na steemit. Jest jeden rodzaj blogów których nie watro. Chodzi o blogi których głównym celem jest pozycjonowanie. Steemit dodaje do linków nofollow przez co nie wpływają one na pozycjonowanie. Dodatkowo zastanawia mnie, czy skoro jest kilkadziesiąt różnych frontów dla steemit, to czy na każdym z nich mozna znaleźć te same treści?

Sort:  

skoro jest kilkadziesiąt różnych frontów dla steemit (...)

Kilkadziesiąt? Raczej kilka czy max kilkanaście. Przynajmniej o ile ja się orientuję. No chyba, że wliczyć w to różne narzędzia, które działają na blockchaine Steem. Jeśli je wliczyć to pewnie i tak będzie, że jest kilkadziesiąt.

czy na każdym z nich mozna znaleźć te same treści?

To zależy od interfejsu, jakie jest jego przeznaczenie. To znaczy każdy interfejs może prezentować wszystkie treści. Jeśli to alternatywa dla steemit.com to pewnie tak właśnie powinno być. Ale możliwe, że inne interfejsy będą filtrować to co prezentują (chyba np. strimi.it będzie to robił).

W sumie to liczba kilkadziesiąt wzięła się z tego co noisy mówił w podcaście. Może poprostu coś źle zrozumiałem. Dzięki za sprostowanie

No tak. Odpisywałem słuchając i jeszcze nie dotarłem do tego fragmentu. Pewnie miał na myśli wszystkie interfejsy i narzędzia, które potrafią czytać z blockchaina Steem.

W sumie to kwestia umowna. Dla mnie interfejsy to aplikacje o funkcjonalności zapisywania i odczytywania treści z blockchaina. Czyli zaliczają się do nich steemit.com, busy.org, ChainBB i wkrótce strimi.it. Jest chyba jeszcze jakaś aplikacja mobilna. Z kolei trudno mi za interfejs uznać aplikacje z wizualizacją followersów. Ale to kwestia gustu :-).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63050.55
ETH 2622.66
USDT 1.00
SBD 2.71