O czym i w jaki sposób pisać, by być zauważonym?

in #dsound7 years ago (edited)


  1. Jaka jest najlepsza motywacja do bycia twórcą
  2. Jakość tworzonych tekstów
  3. Dobre formatowanie tekstów
  4. Jak tworzyć dobre tytuły (polecam wykład Grzegorza Strzelca)
  5. Co zrobić z uwagą odbiorcy, gdy już ją masz
  6. Twoje interakcje ze światem

Skoro jesteśmy już w tym temacie, to bardzo serdecznie chciałbym Wam polecić poradnik, który ostatnio stworzyła @mazelin: Mini-poradnik poprawnego pisania

Podcast dostępny na:

SoundCloud

DSound

Selection_845.png

YouTube


Co w następnym odcinku?

Powoli zaczyna mi się krystalizować wizja tego podcastu. Nie chcę by był tylko o Steem i Steemit. Chciałbym by był o także o kwestiach bardziej uniwersalnych, które jednak ludziom z tego środowiska się przydadzą. Stąd plan, by w najbliższym czasie tworzyć naprzemiennie odcinki w tematyce:

  • Blockchain, Kryptowaluty, Steem, Steemit
  • Blogowanie i twórczość
  • Odcinki specjalne (temat dowolny)

Chciałbym natomiast prosić Was o pomoc. Chciałbym się od Was dowiedzieć, jakie kwestię Was interesują. Bym wiedział, które tematy poruszać w pierwszej kolejności :)

Sort:  

Kolejny fajny podcast ! Dobra robota :)

Chciałbym natomiast prosić Was o pomoc. Chciałbym się od Was dowiedzieć, jakie kwestię Was interesują. Bym wiedział, które tematy poruszać w pierwszej kolejności :)

Chciałbym dowiedzieć się jak działa blockchain steem i kto przechowuje te wszytkie dane. Czy cała treść artykółów jest przechowywane w blockchainie czy tylko odpowiadające artykułom hashe? Myślę że rozumiem idee bitcoina, ale nie potrafie przełożyć jej na steem.
Oczywiście to wszystko jest gdzieś dostępne i za jakiś czas pewnie zacznę o tym czytać. Ale na tą chwilę tego jeszcze nie wiem.


Nie udało mi się jeszcze znaleźć indormacji w jaki sposób 25% kwoty jest rozdzielane pomiędzy głosujących. Np jesli zagłosują 3 osoby i pierwsza wnieszie np $2 druga $1 i trzecia nic bo jest zbyt mała, to jak bedzie podzielona kwota?

Pytanie numer trzy. Jak tagować i jak przeszukiwać tagi? Czy jest gdzieś lista wszytkich tagów? Czy jesli np napiszę post po Polsku i dodam tag np PHP to czy nie zaśmiecę wątku PHP który jest anglojęzyczny?

Napisałem dość obszerną (mam nadzieję, że również wartościową) odpowiedź na Twoje pytania w tym wpisie:
https://busy.org/polish/@alcik/dla-poczatkujacych-uzytkownikow-steem-troche-o-blockchainie-steem-wynagrodzeniu-kuratorskim-i-kategoriach

Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania.

Dsound nie działa mi na Androidzie. Masz może pomysł czemu?

Nie mam pojęcia. Możesz skontaktować się z @prc na https://steemit.chat/direct/prc (on jest twórcą) - może uda mu się rozwiązać problem.

Super, dziękuję ogromnie :) Tymczasowo odsłuchuję Twój podcast na komputerze. Świetny materiał i super porady. Bardzo rzadko zdarza mi się słuchać podcastów, więc sam fakt, że się dla Ciebie złamałam o czymś świadczy. W ogóle zawsze bardzo podziwiam osoby, ktore nagrywają podcasty albo nagrywają filmiki, bo sama panicznie boję się mikrofonu i kamery. Gratuluję dobrej roboty :)

EDIT
A, zapomniałam. Bardzo chętnie odsłucham podcast na temat kryptowalut. Może miałbyś też ochotę nagrać coś na temat zarządzania portfelem na Steemicie? Kompletnie nie orientuję się w tych wszystkich Steemach, Steem Power i Steem Dolarach. Wiem, że są na ten temat poradniki, ale są one dlugie i jakoś nie mogę się zebrać, żeby je przeczytać...

Dzięki za kolejne nagranie. To jest naprawdę dobra sprawa. Ostatnio słucham Twoje nagrania prowadząc samochód. No i to co przekazujesz jest bardzo, bardzo użytkowe i pomocne. Na pewno odsłucham.

Dzięki za cenne rady.

Proponowalbym ten podcast zmienic w forme rozmowy z drugim prowadzacym (albo gosciem ze Steemit), mogloby byc ciekawiej. Niemniej, bardzo dobry podcast :)

Pierwszy temat, jak dla mnie (i prawdopodobnie dla większości, zwłaszcza "świerzaków"), - "Tajemnica mojego sukcesu na Steemit od A do Z"

PS: Jest możliwość, by ten podcast (lub jakiś następny) zobaczyć z Tobą w formie video z obrazem, czy na razie tylko na kaczuszkach się skupiamy?

Sorki, że pytam, ja jestem wzrokowco-słuchowco-kinestetykiem i na samym audio ciężko mi się skupić.

Wiec prócz muzyki można na Dsound zamieszczać własnego autorstwa skecze jest jakiś tag do tego albo dubbing można wrzucać?

Świetny podcast! Bardzo dobrze się Ciebie słucha i choć o niektórych rzeczach już wiedziałam, to też sporo nowości wpadło. Mówisz o tym, aby zmieniać szerokość kolumny, aby oszukać mózg i wyłapać błędy, spojrzeć na tekst inaczej. Ja słyszałam też o zmianie czcionki, chyba działa na tej samej zasadzie. I według mnie warto też odczekać przynajmniej jeden dzień przed publikacją tekstu. Mam tu na myśli: jednego dnia napisać, przespać się z tym, a następnego spojrzeć jeszcze raz, doszlifować i dopiero wtedy opublikować. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64259.11
ETH 3172.90
USDT 1.00
SBD 2.56