Şiir Seslendirmesi [@baycan] RESULULLAH İLE BENİM ARAMDAKİ FARKLAR- AH MUHSİN Ü

in #dsound6 years ago (edited)


Herkese merhaba arkadaşlar Umarım beğenirsiniz. Bu sefer @sahinadm hocam ile aynı şiiri seslendirdik. [sahinadm şiirini burayı tıklayarak dinleyebilirsiniz](https://steemit.com/dsound/@sahinadm/20180923t211600831z-iir-seslendirmesi-sahinadm-resulullah-ile-benim-aramdaki-farklar-ah-muhsin-nl) Kendisine yardım ve destekleri için çok teşekkür ediyorum. Müzik ve akustik kısmını sağolsun @sahinadm hocam ayarladı. Bu şiiri seslendirirken gerçekten çok duygulandım, hatta ağladığımı da itiraf ediyorum. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Sizleri de şiir seslendirmesi yaparak etkinliğimize katılmaya davet ediyorum. Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Kalın sağlıcakla.

İlk şiir seslendirmem


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

Defalarca dinleyebilirim.

Beğenmenize sevindim sizin seslendirme de çok güzel oldu emeğinize sağlık hocam . Destekleriniz için ayrıca teşekkür ederim.

Rica ederim efendim. Bunlar insanın hayatında iz bırakan şeyler, güzel şeyler. Daha güzel işler yapacağız.

Posted using Partiko Android

İnşallah hocam

enn sevdiğim şiirlerden birini senin o naif sesinden dinlemek çok güzeldi canım, sesine sağlık🤗

Teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 🤗 beğenmen beni mutlu etti 😍

Congratulations @baycan ! You received a 2% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 1600 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Great sunset capture. Happy Monday!

Posted using Partiko Android

bayıldım!

Beğenmene çok sevindim canım 🤗

Upvote you in kryptonia@CEARrtou66
這夕陽真是漂亮

Açılmıyor ama @baycan ?

Canım dsound a giriş yaptınmı?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60723.46
ETH 3353.68
USDT 1.00
SBD 2.51