You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak z powodzeniem rozpocząć swoją przygodę ze Steem i Steemit - dodatek dla profesjonalistów :)

in #dsound7 years ago

Ciekawe te podcasty, bardzo dobrze się słucha, chociaż szkoda, że nie da się włączyć w przyspieszonym tempie tak jak na youtube, przydaje się taka opcja jak ktoś ma mało czasu a jest zainteresowany treścią. Jak to jest, że jedne nowe konta mają około +27 SP od @steem a u innych widzę około +14,5 SP i jeszcze inne konta (też się takie zdarzają) gdzie nie mają wcale SP od @steem. Ja na swoim koncie mam cały czas +27 SP, z czego to wynika? wcale nie jestem mocno aktywna w tej społeczności. Fajnie jakby ktoś to wyjaśnił, a myślę, że Ty @noisy2 możesz wiedzieć więcej :)))

Sort:  

Ciekawe te podcasty, bardzo dobrze się słucha, chociaż szkoda, że nie da się włączyć w przyspieszonym tempie tak jak na youtube

Sam tak często słucham, więc rozumiem o co Ci chodzi. Mogę zacząć też wrzucać na YouTube :)

Jak to jest, że jedne nowe konta mają około +27 SP od @steem a u innych widzę około +14,5 SP

Gdy już nie potrzebujesz delegowania SP (bo masz własny SP), to Steemit wtedy może Ci część zabrać, by dać innym nowym uzytkownikom.

Ale jak to klasyfikują ? Ja mam trochę sp a widzę wiele innych osób co dopiero zaczynaja a maja od @steem tylko 14,5 SP.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64222.70
ETH 2651.63
USDT 1.00
SBD 2.77