You are viewing a single comment's thread from:

RE: A few words about dreams dictionatries

in #dreams6 years ago

את זוכרת מכיוון שהמוח שלך עוסק בנושאים האלה על בסיס קבוע, אולי יומי, אז זה הגיוני.

לגבי החלום,
שתי אפשרויות.

  1. את מעוררת התנגדות בעבודה בגלל מי שאת, אולי הדעות שלך, ובחלום את נחשפת למידע הזה.
  2. את מביאה דעות שונות למקום העבודה, חורגות מהנורמה, ועלולות לעורר התנגדות אבל לא אכפת לך.
    תהיי קשובה להלך הרוחות בעבודה.
Sort:  
אני חושבת שאפשרות 2 היא הפרשנות היותר מתאימה, זה פשוט מדהים שיש לך חוש טוב לקרוא את הדברים.

בדיוק לפני כמה ימים חשבתי על נושא שקשור לעבודה ואמרתי לעצמי שלא מעניין אותי מה אומרים ואיך מתייחסים לזה אחרים אני פשוט הולכת עם האמת המקצועית שלי עד הסוף גם אם היא לא שגרתית, חשבתי שלאור הניסיון הרב והרקורד אני לא זקוקה לאישור של אף אחד.
בכל זאת, אשמע לעצתך לעקוב אחרי הדברים ואומר לך בכנות שאם יהיה מקום לתת למישהו סולם לרדת מהעץ אז אני מוכנה לעשות זאת, כי מה שחשוב לי הוא להשיג את המטרה של הצלחת הפרויקט ואני בהחלט יכולה לשים את האגו בצד כשצריך.
תודה !

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43