You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Help me to find the girl I was dreaming about three nights in a row, and who loved me so much!" - Dream interpretation

in #dreams6 years ago
איזה חלום ! אני חושבת שייעצת נכון לבחור כך אני מרגישה באופן אינטואיטיבי. מעניין למה לעיתים תחושות בחלום הן חזקות יותר מהתחושות במציאות ? לי בכל אופן פעמים רבות שרגשות בחלום הם עוצמתיים מאשר במציאות, עצב, שמחה, כאב..
Sort:  

שאלה במקום!
להבנתי יש להפריד בין רגש האהבה שהוא דומננטי מאוד בחלומות ומבטא חיבור ברמה נפשית עמוקה, לבין תחושות של עצב, תסכול, ופחד שמקורן במיינד. הסיבה שתחושות אלו מועצמות בחלום היא שהמסננים שאנחנו רגילים להפעיל בחיי הערות לא קיימים כשהמיינד רדום. וטוב שכך, כי באופן הזה אנחנו מתוודעים למה שבאמת מתחולל בפנים.
תודה על המשוב :-)

בכיף דוד, אתה מאלה שאני מכירה בסטימאיט שמביא תכנים שמדברים אלי...

כי בקריפטו למשל אני ממש בור ועם הארץ.
אני אפילו לא נכנסת לכל התכנונים של איך מצביעים ומה עושים ומה לא עושים כדי לא להפסיד או להרוויח אני פשוט זורמת ומתייחסת לעניין בקלילות כאילו אני רושמת איזה יומן חיים ועל הדרך נהנית מהצצה בתכנים שמעניינים אותי אצל אחרים.

כל זאת כיוון שהציגו לי (הבן שלי) את הפלטפורמה כמבוזרת ושאם יום אחד פייסבוק יחסם אז ישאר לי משהו מכאן.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59986.17
ETH 2417.93
USDT 1.00
SBD 2.45