You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jonathan Livingston Seagull - Richard Bach

in #drawing7 years ago

Ben de kitabı iki üç hafta evvelinde okudum, aslında sesli kitap olarak dinledim. Dediklerinize katılmakla beraber putlaştırma olayının altını çiziyorum ve kendi incelememde kurduğum şu sözü ekliyorum; ''Özgürlüğe giderken bize parmaklarıyla ışığı gösteren kişilerin bir vakit sonra o parmaklarına tapmanın acı sürecini de gösteriyor kitap.''
Ayrıca çizimlerinizde tahmin edersiniz ki son olan (putlaştırma) favorim oldu.

Sort:  

Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Kesinlikle sizin kurduğunuz cümle de çok yerinde ve kitabın genel felsefesi için de açıklayıcı bir cümle olmuş.
Biz her şeyi putlaştırmayı çok seviyoruz maalesef.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57690.80
ETH 2449.97
USDT 1.00
SBD 2.33