mon dessin #1 (starbucks)fionagan (48)in #draw • 8 years ago (edited)Aujourd'hui ,j'ai dessiné le logo de starbucks Comme j'aime bien dessiner ,j'ai décider de dessiner plusieurs dessins par semaine et vous le montrez #logo #fr
Congratulations @fionagan! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :
Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word
STOPDo not miss the last post from @steemitboard: