Sort:  

Ben çok teşekkür ederim sizlere, böyle bir projeye katkıda bulunmak benim için onurdur. Bu projeden faydalanacak kardeşlerimi düşündükçe daha da mutlu oluyorum. Projeye katkısı olan herkesi tebrik ederim. Ses tonum biraz daha tok olsaydı Nutuk'u okumaya daha da yakışırdı diye düşünüyorum, ama bu konuda çalışmalar yapılacağını yorumlarınızdan okumuştum. Atatürk'ün Nutuk kitabını seçmemin sebebi her Türk vatandaşının Nutuk u hayatında bir kez de olsa okumasını düşündüğüm için...
Umarım bu kitabı benimle birlikte sizler de okuyarak projenin amacına ulaşmasına katkıda bulunursunuz,
Projenin asıl amacı olan görme engelli vatandaşlarımıza sesli kitap eserlerini seslendirerek sizlerin de katkıda bulunacağına inanıyorum.:)

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53615.59
ETH 2344.94
USDT 1.00
SBD 2.13