You are viewing a single comment's thread from:

RE: SESLİ KİTAP: GENÇLER İÇİN FOTOĞRAFLARLA NUTUK ( Türkçe part 1)

in #dngo-io6 years ago

Ben de çok fazla takılmalar oldu, baştan sona kadar sağlıklı bir dinleme yapamadım. Sesiniz yaşınızı hiç belli etmiyor bu arada 😇

Umarım güzel bir proje şeklinde büyümeye devam edebilir DNGO Books.

İnsanları yönlendirmek adına güzel bir adım atmışsınız bu başlangıcı yaparak. Teşekkür ederim.

Sort:  

Teşekkür ederim yorumunuz için, hayatımda ilk defa sosyal platform kullanıyorum,bu yüzden bazen teknik konularda sıkıntı yaşoyorum, ama kendimi geliştiriyorum, bir dahaki yayın süreci kesintisiz olacak inşallah.

Sizinle alakalı değildi kesinti, sanırım platformda bir sıkıntı var. Mesela 28. saniyeye geldi dondu kaldı, tekrar başlattım bu sefer 3:41 de dondu kaldı. Sizinle alakalı değildi yani, sizinle alakalı olsa zaten ben bunları o şekilde dile getirmem, yanlış anlaşıldım, üzgünüm 😊

Hayır yorumunuz gayet güzeldi, benim için yorumlarınız çok önemli ve değerli, 😃 yorumunuz iyi yönde , daha iyiyi yapabilmemiz için tabiiki fikirlerimizi sunacağız ki kendimizi geliştirebilelim. Kayıt sürecinde duraklamaların olmasının nedeni ara ara durdurarak kayıt yapmış olmamdan kaynaklı, iyiki bu durumu farkedip söylediniz, yoksa bir dahaki kayıtlarda da aynı durum söz konusu olacaktı. Çok teşekkür ediyorum bilgilendirdiğiniz için😄 birdahaki sunumlarımda bu konuya dikkat edeceğim için daha güzel olacak 😃😃😃

Ama bence hala sistemle alakalı, zaman ilerlemedi çünkü. Sizin dediğiniz gibi olsa zaman ilerler ama ses gelmezdi.

Neyse olsun, teşekkür ederim görüşünüz için 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53615.59
ETH 2344.94
USDT 1.00
SBD 2.13