Sort:  

Przyczyny mogą być.... i urwało na dmani filmiki mogą trwać do 1 minuty jak dobrze pamietam. jaki to sposób wynalazłeś:)?

Do 1 min? A myślałem że całe tam wchodzą. Ok to na dmania nie będę długich filmów wrzucał skoro ma mi tak ucinać. Ten film jest oczywiście na moim youtube, dlive, tylko nie na dtube gdyż jeszcze z tym serwisem się nie uporałem. Aha i mam taką proźbę. Wejdź mi na mojego dsound bo czegoś tu nie jaże. Nie mogę odtworzyć niektórych moich utworów. Nie wiem czy tylko tak u mnie jest czy u wszystkich, bo zaczyna to być irytujące i przy okazji możesz dać kilka upvotów.

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97