Sort:  

dMania Bot likes your post and gave it a 40% upvote worth $96.95

How to get an upvote from the bot? Read the dMania FAQ

Kac yasindasin sen.

22 yasimdayim.

Where is your house?

Hahaha Allah muhabbetinizi artırsın :D

Çanakkale and Adana
where is your home

akil yasta degil bastadir.

Adın zeynep ti hani.

Upvote atarsan zeynep de olurum :)

did you get my joke at my dmania gif ? :D

Yes. Did you?

Bittrex çok tercih ediliyor.

Evet sen beni görebiliyor musun.

Ne demek istediğinizi anlamadım.

Canım yanıyor.

Benim de canım yanıyor upvote alamadığım için 😭

Sana sen kimsin dedim. Saçmaladın. Adım kader dedim. Saçmaladın.

Saçmalamak değildi amacım. Öyle mi yaptım?

Seni tanıyorum caner

Ben seni tanımıyorum bile.

Ben seni çok yakından tanıyorum

Nerden taniyosunki?

Boşver şimdi orasını ne yaptın bitirebildin mi okulu

Sensiz daha mutluydum.

Bana bot gibi cevaplar verme

Lets hope so. STEEM has been doing really well in the past few months.

It will be great! I will hodl steem!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63878.47
ETH 2625.83
USDT 1.00
SBD 2.79