Moje przemyślenia na temat Steemit.

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Moje przemyślenia na temat Steemit.

Czas wyrzucić z siebie pewne sprawy, które nie dają mi spokoju.
Nie zamierzam nikomu się pucować. Chce iść swoją własną drogą.
Kto zechce pomoże, nawet jeśli się zacznę upadać ktoś podniesie mnie i pójdziemy razem dalej.
Nie jestem i nigdy nie będę w żadnym kółku wzajemnej adoracji.
Jestem sobą, jestem człowiekiem i jak każdy popełniam błędy.
Nie zamierzam się przed kimś płaszczyć i kajać.
Trzeba nacisnąć guzik RESET i zacząć od nowa.

My video is at DLive

Sort:  
Hi @vojtex, I see that the @baissetonfroc account is related to this one. I want explanations or reasons for the negative vote in this publication. I expect a quick response or you will receive a flag of mine.
Witaj, widzę, że konto @baissetonfroc jest z tym powiązane. Chcę wyjaśnienia lub przyczyny negatywnego głosowania w tej publikacji. Spodziewam się szybkiej reakcji lub otrzymasz moją flagę.

Hey @crisangel. @baissetonfroc is not my account. Someone cloned them. This is some malicious bot that does bad things to other users. I also flag malicious profiles.How can I explain negative voting to you if it is not my vote? I never tell anyone about content. Someone stole my photos and flags others.

I get it. Well, you must take care of your identity, since that account can get you in trouble.

Nobody stole my slogans. Someone is just making clones. Unfortunately, there are so many. I have no influence on it. It has been reported but still this profile is.

Wojciu mój imienniku Ty nie popełniłeś plagiatu to oni maja zryte berety jeżeli 10% to cytaty to nie jest plagiat Bierzesz w cudzysłów dajesz gwiazdkę i podajesz na koniec źródło . To oni ci flagujący mają zryte berety. To takie głąby zabijają społeczność. Oni cytat biora za plagiat

Popełniłem błąd, że tego nie dodałem. Sam dobrze wiesz, że nie sra się do swojego gniazda, ale nie każdy to rozumie. ;)

Tu dyskusja się kończy .....[-]@lukmarcus (59) · 29 dni temu
Ale wczytaj się, kiedy tego cytatu możesz używać. Link z kopią fragmentu tekstu nie jest cytatem. ........ I widzisz nie ma z kim dyskutować .....cyt "Cytowanie cudzych tekstów to praktyka powszechna i zupełnie normalna. Często autor umieszcza fragment czyjegoś tekstu jako motto, polemizuje z nim w tekście lub w inny sposób do niego nawiązuje. Taka intertekstualność zasługuje nawet na pochwałę, bo świadczy o tym, że autor umie nie tylko pisać, ale też czytać… Ale na poważnie – sięgnięcie po właściwe cytaty jest dowodem merytorycznej i pisarskiej kompetencji autora oraz jego przygotowania do pisania udanego tekstu." źródło https://agape.com.pl/custom-publishing-artykuly/jak-cytowac/

Bardzo dobrze, że podałeś to źródło, ale szkoda, że go nie przeczytałeś. Masz tam całą sekcję o tym, że cytat musi być odpowiednio oznaczony, nie można go zmieniać i nie można go używać za dużo. Dyskusja z tobą to jak gra w szachy z gołębiem.

Powiedz mi tylko jedno co ci daje satysfakcje takie dręczenie słabszych użytkowników rajcuje cie to ze zniechęcasz ludzi do budowania społeczności bo za nic nie jestem w stanie tego zrozumieć.

@wedkarstwo najpierw sprawdź zasługi lukmarcusa w społeczności polskiej, a potem się "oraj", polecam praca u podstaw czy jakoś tak

Zasługi zasługami, ale to nie uprawnia nikogo do nazywania kogoś gołębiem

Nie chodzi mi o to jakie ma zasługi tylko chodzi mi o takie zwykłe ludzkie podejście do zycia. Tak troche życzliwości. To mnie właśnie wkur..że zamiast po prostu jakoś sie po ludzku dogadać to flaga ... Ja nie zamierzam sie chwalić zasługami i jaki mam wkład w polską społeczność internetową. Po co sprawiać sobie prblemy jeden drugiemu właśnie mnie wkur..takie samozwańcze ORMO

flaga za ormo, mam nadzieje, że zrozumiała

Ja widzę, że masz duże braki w wiedzy. Nie wiesz czym jest cytat, nie wiesz czym jest plagiat. Opisz mi w swojej logice sytuację z porównania:

link do grafiki

Tak to opis gry o którym potem piszę, że jako dziecko w to grałem. Męczysz i męczysz...

@lukmarcusi co jest plagiat ??? ja pier...

Polecam opis hasła w PWN, ale to pewnie też do ciebie nie trafi.

Jeżeli piszesz, że uważasz że do niego to nie trafi, to po co to wklejasz.?Taka postawa jest agresywna z założenia

cyt.."Przykłady zastosowania prawa cytatu w internecie
Powyższe zasady można bez problemu przenieść do rzeczywistości internetowej. Za każdym razem jednak chcąc powołać się na prawo cytatu, warto zachować dużą dozę ostrożności z uwagi na pewną nieostrość opisanych powyżej zasad.

Przykłady wykorzystania prawa cytatu mogą być następujące:

  • Internetowy mem w postaci grafiki o charakterze przeróbki cudzej fotografii lub grafiki, w taki sposób, że w treści memu w widocznym miejscu podane jest źródło wykorzystanej grafiki i jej autor (w postaci widocznego podpisu).

  • Post opublikowany na blogu turystycznym, w którym autor opisując swoją wyprawę cytuje obszerny fragment przewodnika opisującego cel jego wyprawy, w celu edukacji i wyjaśnienia, czy też polemiki z autorem przewodnika. W przypisie podaje źródło i autora przewodnika.

  • Film opublikowany na YouTube przez wideoblogera, który przytacza fragment programu informacyjnego ze stacji telewizyjnej w celu polemiki z tym programem. Źródło i autor cytatu są podane na początku przytoczonego fragmentu w postaci podpisu.

  • Film opublikowany na YouTube stanowiący parodię trailera filmowego, w którym z oryginalnego trailera wykorzystano jedynie dźwięk, zaś obraz jest indywidualną twórczością autora. W tym wypadku autor parodii trailera podaje źródło i autora na początku swojego utworu w postaci podpisu. " źródło https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/biznes/po-siodme-nie-kradnij-kiedy-cytat-staje-sie-plagiatem-245789

podane jest źródło wykorzystanej grafiki i jej autor (w postaci widocznego podpisu).

W przypisie podaje źródło i autora przewodnika.

Źródło i autor cytatu są podane na początku przytoczonego fragmentu w postaci podpisu.

autor parodii trailera podaje źródło i autora na początku swojego utworu w postaci podpisu

I jak to się ma do tego, co zrobił @vojtex?

odniosłem sie do Twijego wpisu cyt...y temu
Tu dyskusja się kończy .....[-]@lukmarcus (59) · 29 dni temu
.. Link z kopią fragmentu tekstu nie jest cytatem. ....... twój wpis

Poleca mój wpis Jak prawidłowo cytować.

jeżeli 10% to cytaty to nie jest plagiat

Informacja nieprawdziwa. Nie istnieje przepis prawa ani reguła pisowni określająca objętość cytatów w utworze. Wśród zapisów prawa autorskiego znajduje się natomiast taki, który wprost mówi o tym, że fragment cytowany musi być rozpoznawalny dla czytelnika jako cytat.

Chodziło mi o to że jeżeli 10% artykułu to cytat to na 100% nie jest to plagiat ale kiedy było by powyżej 50% mozna by polemizowac

Rób swoje i bądź sobą, a reszta sama przyjdzie😉

Dzięki! Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

Twoje przyznawanie się do błędów nie niesie nic poza pustymi obietnicami. Dopiero co przepraszałeś za aferę z plagiatowaniem, a teraz mówisz o tym, że nie wiedziałeś, że nie można kopiować tekstów z internetu z innych stron internetowych. Ile tych szans chcesz dostać?

Nikt się nie czepia ciebie jako osoby, ale tego co robisz na tej platformie. Pomyśl o tym.

Powiem Ci @lukmarcus że mój kolega napisał tylko tu na Steemit 2 posty w pierwszym sie przywitał i w drugim stwierdziłeś że napisał za mało i wywaliłeś mu flagę zamiast go upomnieć grzecznie zwrócić uwagę i co Chłopak położył lachę na ten portal pisze na fejsie i ma wywalone na steemit ..dzięki tobie a ilu takich uwaliłeś ?

yt.png

I jeszcze te rozkminy na czacie... :D Świetna zabawa :D

@wedkarstwo dzięki za wsparcie! ;)

Dawniej tacy ludzie to byli ORMOwcami heheh. Powiem Ci ogarnij dobrze Wojciu Dliva strimuj co 2 dzień bo codziennie nie dostaniesz upvouta od niego Nie wim jak na dtubie z wlogami bo dawniej płacił dość dobrze. szukaj tematów co dostali duże delegacje na rozwój np tk jak ja publikuje przez przez steempress i daje mi to około 3$ dziennie. Załóż sobie parę kont i rozwijaj je równolegle. Publikuj też na YT i załoz sobie strone . to dużo daje

Dzięki za wszystko! ;) Odpocznę parę dni i wracam do pracy. Będę miał trochę wolnego czasu to coś zdziałam. Dzięki jeszcze raz za cenne rady :)

flaga za bezczelne sugerowanie ludziom bycia ormowcami, które jak wiadomo w naszej kulturze jest bardzo mocną obelgą

Ormo jak sama nazwa mówi Były to Ochotnicze Rezerwy Milicji Obywatelskiej . Milicjant to taki społeczny stróż prawa a ORMOWiec to ochotnik . Więc dziwi mnie flaga za co za określenie czegoś co w moim odczuciu jest określeniem samozwańczego szeryfa . Mam 50 lat i pamietam ORMO to ludzie którzy sprawdzali wszystkich choc nikt ich o to nie prosił taki własnie policjant Milicjant samozwaniec To był własnie ORMOwiec

Trafna uwaga Szumny to stimitowe ORMO

Dałem flagę za to, że za mało napisał? Podziel się zatem linkiem - jeżeli zrobiłem źle to się przyznam publicznie do błędu.

Nie pamiętam jego nika ale po urlopie postaram sie go zapytać bo widziałem wpis. Żeby nie być gołosłownym ,. Na Piewcy tez nam waliłeś flagi bez upomnienia chyba nasz 5 wpis zamiast chłopie nie rób tak bo ci walne flage bo to nie materiał na temat tygodnia .

Za coś takiego też można dostać flagę? :(

Piewca wrzucił swój post w tag, który został stworzony do celów konkursowych i nazwany został w taki sposób, że przypadkiem nie można go dodać. Czyli post był spamem. A spam się flaguje.

Stary wystarczyło napisac nawet spierd.. mi z tym z mojego tagu ale.. Ludzie czasami dodają tagi bezwiednie po tygodniu nie są expertami no trochę luzu Marku. O to Cię proszę nie chcę jakiejś głupiej wojny flagowej ale che by ta społeczność była wyluzowana i ludzka . Na Dlive ludzie są bardziej spoko a na Steemicie mimo iz są z tego grosze to taka presja . Marku apeluje wyluzuj

Nie znam tego konkursu i ich zasad... pierwsze raz to na oczy widzę.

Przecież powiedziałem, że nie zamierzam się nikomu pucować na tej platformie.

@vojtex you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62943.85
ETH 2464.43
USDT 1.00
SBD 2.55