You are viewing a single comment's thread from:

RE: Strzelanina na Turnieju Madden NFL 19 na Twitch Jacksonville Floryda

in #dlive6 years ago

Widzisz a ja sram na twoją opinię. Broń służy do utrzymania pokoju. Wiesz dlaczego nie było i nie ma wojny między USA a Rosją i Chinami?? Dzięki broni atomowej, bo każda strona wie, że to będzie wojna obusieczna i skończy się upadek trzech mocarstw w najlepszym wypadku, a w najgorszym wyginięciem ludzkości. Gdyby broń atomowa nie powstała to wojna była by co 5-6 lat. Pierdolisz cały czas o wolności "ale nie dla wszystkich" to kurwa albo jest wolność albo jej nie ma. Ty jesteś za brakiem wolności. (Dla Ciebie wolność to nie usunięcie pierdolonego filmiku na YT) Powiem ci, że mam czarnoprochowca 12 strzałowego naładowanego w domu przy łóżku. I dzięki temu wiem, że jak jakiś jełop mi się wbije do domu to wyjdzie z odstrzeloną nogą/ręką/jądrem. Sumując wszystko. Jesteś najgorszą wersją lewaka który twierdzi że jest prawicowcem, a to gówno prawda. Wyszukujesz praw tych które tylko tobie się podobają, a inne won. Jest to przejawem patologii umysłowej. Bo mówisz o wolności, no ale zakażmy rzeczy które mnie się nie podobają. A chuj mnie obchodzi czy Ci się to podoba czy nie. Każdy ma prawo bronić siebie i swoich bliskich wybranymi metodami. Ty chcesz nożem spoko, ja wybieram do bronienia siebie i bliskich broń i chuj Ci do tego ty regresywny lewaku.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63196.13
ETH 3385.94
USDT 1.00
SBD 2.45