You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemNova-Buntownik z wyboru || SteemNova - Rebeliant from choice

in #dlive6 years ago

:D
Pierwszy streem o steemnovie bardzo ładnie <3 Chociaż bardzo groźnie :D
Ja jak widziałem tę bitwę to nie wiedziałem co myśleć. Z jednej strony sojusznik wbił piękny top1 w Hall of Fame, piękna bitwa. Z drugiej strony zrobił to we współpracy z wrogiem :( No ale @jozef230 sam wypowiedziałeś wojnę więc tak trochę ciężko liczyć że wróg wojenny przy nadarzającej się okazji nie wbije Ci noża w brzuch (w plecy by był jakbyście nie byli w stanie wojny :P).

Hey guys looking at this streem and this post: https://busy.org/busy/@cloudspyder/steemnova-war-budget-send-me-you-re-quatation and others things... it is getting serious here :D

Sort:  

A bo coś mi się pokręciło😀 @mys to mój wróg haha. No fakt. Zemsta będzie słodka.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69048.48
ETH 3765.33
USDT 1.00
SBD 3.43