SteemNova-Buntownik z wyboru || SteemNova - Rebeliant from choice

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Treść zawarta w filmiku jest troszke humorystyczna i nie ma na celu obrażania nikogo. Przedstawione emocje są wynikiem spadnięcia z łóżka rano i otrząśnięciu się wieczorem. Bawie się świetnie!

The content contained in the video is a bit humorous and is not meant to offend anyone. The emotions presented are the result of falling off the bed in the morning and shaking off in the evening. I am having a great time!

Intro - https://www.velosofy.com
Music - http://freemusicarchive.org

My video is at DLive

Sort:  

Też mi się nie podobało to:/

W mojej kulturze nazywamy to kutasim ruchem.
Ciekawe czy ktoś się zorientuje z czego to jest :D

Wchodzę rano na grę i patrzę. Co się odjebało :-) ale walka ładna i w top

No no trochę przestraszyłem się Twojego wzroku, ale sam wypowiedziałeś wojnę Lidze więc walczymy. Chyba muszę rozbudować silosy rakietowe..
Nie męcz tak ferviego!

I understood nothing except steemnova, but you seamed really happy xD

:D
Pierwszy streem o steemnovie bardzo ładnie <3 Chociaż bardzo groźnie :D
Ja jak widziałem tę bitwę to nie wiedziałem co myśleć. Z jednej strony sojusznik wbił piękny top1 w Hall of Fame, piękna bitwa. Z drugiej strony zrobił to we współpracy z wrogiem :( No ale @jozef230 sam wypowiedziałeś wojnę więc tak trochę ciężko liczyć że wróg wojenny przy nadarzającej się okazji nie wbije Ci noża w brzuch (w plecy by był jakbyście nie byli w stanie wojny :P).

Hey guys looking at this streem and this post: https://busy.org/busy/@cloudspyder/steemnova-war-budget-send-me-you-re-quatation and others things... it is getting serious here :D

A bo coś mi się pokręciło😀 @mys to mój wróg haha. No fakt. Zemsta będzie słodka.

Zmniejsz liczbę tagów do 5, bo nie widać posta ani na steemit.com ani na busy.org - filtrują.

Józef widzę, że zaczyna się robić ciekawie :). Powiedziałbym nawet, że Ci kibicuję bo przynajmniej będzie się coś działo. Z drugiej strony z tego co pamiętam sam wywołałeś wojnę także nie możesz mieć pretensji :P (swoją drogą zaatakowałeś moją dziewczynę i gdyby nie mój fs to byś się wtedy ze mną spotkał, a nie z Mysem :)). Pozdro i z fartem.

No sąsiad nie wiedziałem. A dziewczyna to jakie kordy?😀 podlece krążownikiem na kawe może się polubimy😂

Koordów nie będę podawał przypomnij sobie kogoś próbowałeś dojechać :). Do mnie możesz wpaść w odwiedziny tylko daj znać wcześniej żeby Cię nie zestrzelili z automatu moi obrońcy w bazie :).

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50