[PL] DEADPOOL OSTRO RECENZUJE AVENGERS: INFINITY WAR!!! [SPOILERS] Deadpool Vlog #0

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Łapcie mój pierwszy vlog, a raczej pseudo vlog... jak już mam wyjaśniać to najzwyczajniej w świecie ten film
ma przedstawiać co by było gdybym prowadził vlogi (po prostu wyglądały by chjowo)

  • i tak wiem, że ten film jest durny, i że oglądając go straciłeś 20 minut twojego życia, ale jeśli go obejrzałeś to
    daj znać w komentarzu jaki byś chciał kontent z deadpoolem, napisz jak powinienem prowadzić te vlogi, jakie
    tematy mam prowadzić... po prostu napisz czego oczekujesz, a ja postaram się to załatwić w kolejnym odcinku (kolejnym czyli pierwszym #1) o ile będzie to wykonalne.

Film powstał tylko i wyłącznie w celach humorystycznych!
Jest to pierwszy (przed)vlog, w którym najzwyczajniej w świecie sobie improwizuje i śmieszkuje,
przy tym często zmieniając tematy itd.
Przez co film jest bezsensowny i głupi więc…
Ogólnie staram się tu zrecenzować Avengers Infinity War, ale przez ogólny bełkot nie da się nic
wynieść z tego filmu (zapewne przez to, że maska maskuje mi głos co w połączeniu z gównianą kamerą i mikrofonem który nie najlepiej łapie dźwięk gdy mówię do niego bokiem wychodzi czasem po prostu jakbym mówił pod wodą P).

(Sorka za ten clikbateowy tytuł filmu P)

MINI RECENZJA
Co do samego filmu Avengers Infinity War to jest to jeden z lepszych filmów studia Marvel jakie widziałem.
Samo przedstawienie postaci, a raczej sposób, w który nasze ulubione postacie wreszcie się spotykają i łączą siły jest niesamowite. Oglądając wiele innych produkcji nawet tych spoza uniwersum Marvela nigdy nie doświadczyłem tylu emocji co tutaj. Thanos już po pierwszym starciu z Hulkiem wywarł u mnie mega wrażenie.
Przedstawienie jego postaci jest tak dobre, że od początku filmu, aż do końca czuć było to jakim badassem jest ten chory zwyrodnialec! Podobne odczucie miałem grając w God of War 4 z Kratosem...
Nie podobał mi się jednak nowy strój Iron Mana, był on jak dla mnie zbyt przekombinowany, osobiście wole starsze wersje kiedy jeszcze to wyglądał on na człowieka w zbroi ze stali, a nie z gumy, a jednak że oglądało się go świetnie, szczególnie w akcji i w walce z Thanosem...

W mojej ocenie film ten zasługuje na mocne 8,510.
Nie potrafię uargumentować dlaczego, akurat tyle bo nie jestem jakimś tam mistrzem w pisaniu recenzji, ale myślę, że to godna ocena dla tak wybitnego filmu o superbohaterach!

największy minus całego filmu brak Deadpoola

W sumie nie mam co tu więcej do dodania P Miłej zabawy przy oglądaniu!
Widzimy się w kolejnym filmie! ~ Deadpool Alias D’Pooly

<<Jest to mój film z Youtube bez cenzury>>

OGLĄDAJ TEN I WIELE INNYCH FILMÓW BEZ CENZURY TYLKO NA STEEMIT!

ZAOBSERWUJ MNIE NA
https://steemit.com/@reymeister

FILMY NA YOUTUBE (Kanał LIMONKA tv)
https://www.youtube.comchannelUCTCkIo9K2k-ujFfct3rCY7g

POLUB MÓJ FANPAGE (Deadpool Cosplay FP)
https://www.facebook.comdeadpoolpolska

  • Wszystkie filmy LIMONKA tv są także dostępne na platformie Youtube. Bawcie się dobrze oglądając mój kontent, Zasubskrybujcie też mój kanał (LIMONKA tv na Youtube @reymeister na Steemit) by nie przegapić moich kolejnych materiałów!!!

Dziękuje za uwagę.

LIMONKA tv

UpVote Gif resize_center.gif

My video is at DLive

Sort:  

Welcome to Steemit @reymeister :)

You have got an amazing look... Welcome to steemit 🙋💃

Join us on our Steemschool discord channel using this link https://discord.gg/2F74XX9 and get to learn about various niches...
Photography, arts, poetry, business amongst others...
The interesting part is we have people all over the world and we help each other grow...

Best wishes 👏👍

Hello Friend! I'm new to Steemit. I understand correctly that you, too? I followed you, I hope that you too will follow me! Let's develop the power of Steemit together

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67167.83
ETH 3499.47
USDT 1.00
SBD 2.81