Dtube to Scam - Many More

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Mój film opowiadający o tym dlaczego Dtube to scam. Na razie będę dokładniej przyglądał się Dlive, ale podejrzewam podobny mechanizm

My video is at DLive

Sort:  

No to co mówisz jest prawda. Nie wspomniałeś ile biorą prowizji. 15%
Możliwe, że zaraz dostaniesz jakiegoś pałkersona w górę od DLive na przykład bo właśnie poproszono mnie o przetłumaczenie nawet zaproponowano żebym to ja zdecydował o wartości głosu lol xD
No ja to wole po prostu przetłumaczyć :P

Oprócz prowizji biorą także curator rewards

@carrioner 15% to bierze strimi, dtube natomiast 25%.

Bardzo ciekawe i zaskakujące. Kilka pytań, bo laik, który przeklinał D.Tuba kilka tygodni temu miał z nim problem (ja, w tym sensie)

  1. Co sądzisz o innych stronach opartych na Steem (np. strimi.pl)
  2. Co myślisz o Dlive?
  3. Będą powstawać nowe stronki oparte o steem. Jak rozpoznać "te złe"?

Pozdrawiam.

  1. Jedyne co mi się nie podoba w Strimi to idea wrzucania linków. Poza tym bez większych zarzutów, bo serwis jest zdecentralizowany, otwartoźródłowy blabla
  2. Nigdy nie używałem. Na pewno działa lepiej, ale drobne mankamenty ma. Zakładam jednak, że działa na podobnej zasadzie
  • Skup się na tym jak dany projekt działa. Jeśli oparty jest na tekście to jest prawdopodobnie zdecentralizowany (działa na sieci Steem bezpośrednio). Jeśli inne to jak działają. Dtube potencjalnie może być zdecentralizowanym serwisem.
  • Warto by serwis nie oszukiwał ludzi. Chodzi o to, że można za mema płacić 50 dolarów jak najbardziej. Tylko niech będzie on autorski. Jeśli serwis wspiera plagiaty powinien zostać <jakoś> zniszczony. Dla mnie dmania nawet była gorsza od haejina, bo co prawda on oszukiwał, ale przynajmniej on (albo generator) jakoś starał się pisać te teksty. A memy praktycznie wyglądały tak, że wiele osób brało popularny mem i wrzucało następnego dnia.
  • Serwis musi mieć wiadomych twórców, moderatorów, którzy są do twojej dyspozycji. Jak nie może tego zapewnić strona to o czym mówimy? Z drugiej strony właśnie zaorałem Steemit, który ma w głębokim poważaniu ludzi, hmm ...

W zasadzie niewiele więcej. Każdy może zrobić własną stronę. Nie mówię, że strona, która nie spełnia wszystkiego jest zła. Ale nie lubię w przypadku kryptowalut czegoś takiego jak "mamtowdupizm". Bez problemu skontaktujesz się z programistami Bitcoina (nie wiem czy wszystkimi) i być może pogadasz. W przypadku Steem ... nie za bardzo. Może to kreacja na Zuckerberga, nie wiem.

Dzięki za szeroka odpowiedź :)

Ciekawe, że krytykujesz dtube umieszczając wideo na jego własnej platformie

@mys film został umieszczony na DLive. DLive to nie DTube. Ale również oparty o IPFS. Poza tym DLive nie bierze prowizji z wynagrodzeń zarobionych na filmach w przeciwieństwie do DTube (25%).

Uh mylą mi się te serwisy :/

Możliwe, że powstanie film kiedyś o dlive. Natomiast cóż - umieszczam też filmy na Youtube i w głównym poście o tym jest :D

Materiał na bardzo ciekawy temat ale masz naprawdę tragiczną dykcję. Nie da się tego słuchać.

https://steemit.com/polish/@fervi/dtube-to-scam
Dlatego w razie czego zrobiłem wpis :)