You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jesteś twórcą, więc będę Cię oceniał | DLive

in #dlive6 years ago

Buraku. Jestem tu nowy. Wrzucam sobie do siebie zdjecia i posty i jakiś frajer nie wiadomo skąd i dlaczego mnie minusie. Jednego plusa nie mam bo zaczynam nie wiem o co chodzi i minusy od jakiegos frsjera.A za nim przydupasy. Kółko wzajemnej adoracji.Super kurwa portal naprawdę zajebiste powitanie od polskich kutasów wielkich guru bo nikt nie może kurwa zdjęcia wrzucić nawet. Prze buractwo

Sort:  

Kurła, co tu się, to ja nawet nie.

DJPastewniaku, lecisz na czarną listę. Póki nie poprawisz swojego zachowania, tj. nie zaczniesz się wyrażać z szacunkiem do innych, nie nauczysz się kultury i nie zaczniesz stosować się do chociażby podstawowych zasad netykiety - masz u mnie automatyczną flagę na posty.

Jedyne frajerstwo i buractwo jakie tu widzę, pochodzi od twojej iście nieciekawej osoby. Takich osób w polskiej społeczności Steem nie chcemy. Zmienisz swoje zachowanie i podejście do ludzi na platformie, to wtedy pogadamy i przywitamy cię z otwartymi rękoma.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59518.70
ETH 2604.65
USDT 1.00
SBD 2.48