Rysowanie tła do Animacji - Złośliwość rzeczy martwych

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

KOMUNIKAT: OBS ZACZĄŁ MI WARIOWAĆ I ROZŁĄCZYŁ MI STREAMA - JUTRO W ZAMIAN POSTANOWIŁEM, ŻE ODBĘDĄ SIĘ DWA STREAMY PRZED PRZERWĄ - JEDEN NA YOUTUBIE, DRUGI NA DLIVIE - Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności.

BTW Czy to nie ironiczne, że nazwałem tego streama „Złośliwość rzeczy martwych"

ATTENTION!: My OBS started to act Weirdly and disconnected me from my livestream. I will do 2 Livestreams tomorrow - One on youtube, and one on Dlive - To recompensate you this livestream.

BTW isn't It ironic how I named this live stream „malice of inanimate objects" :D

No siema, wracam z nowym streamem. Niestety zdarzył się nieszczęśliwy wypadek - Zasave'owałem plik, ale prąd w moim domu lubi mieć skoki napięcia i musiał mi się zapisać w momencie, gdy na kilka sekund padł prąd.

Koniec końców, Mój skończony w 80 procentach pierwszy plan przepadł I TO NA DOBRE. wyobraźcie sobie, jak się wkurzyłem, gdy to zobaczyłem. Cała moja praca przepadła - Chętniej bym to wszystko namalował tradycyjnie, ale primo, nie mógłbym wam tego streamować (Nie mam odpowiedniej kamery), A...primo ultimo - Ciężko mi się maluje szczegóły, malując tradycyjnie, mało tego, nie mam pędzla, którym mógłbym malować małe szczegóły, nie mówiąc już o tym, że jakby złośliwości rzeczy martwych było już za dużo, to jeszcze dzisiaj zepsuła mi się drukarka, która jest jednocześnie skanerem, co wyklucza jakiekolwiek skanowanie lub drukowanie

No ale nic, postaram się jakoś odrysować to, co już udało mi się zrobić - Mam ten plus, że przynajmniej jedna warstwa się ostała, co sprawia, że mogę z niej linie odrysować. Więc może coś mi się uda odzyskać, zobaczymy :)

Tak czy inaczej, zapraszam, na mojego streama. Będzie to prawdopodobnie mój jedyny albo przedostatni stream w tym tygodniu, gdyż wybieram się na wakacje i nie będę mieć dostępu do komputera. Tak czy inaczej, Stay Tuned i zapraszam na mojego streama

AKTUALNE ADRESY PORTFELI KRYPTO (Zachęcam do Donejtów - Zarówno kasa ze steem dolarów, jak i z poniższych kryptowalut, Pójdzie na Budżet Animacji - By prościej to przedstawić: Więcej kasy= Więcej osób do pomocy=Większa ekipa i profesjonalizm= Szybciej skończona produkcja i mniej błędów):

BTC:1J3JBraDQEPqwV29dSYMGqiBWJ9zqWUh7
ETH:0x77aEbde9ca513deCefb5A9e04584a421DC9304E8
DASH: XmW6TsX9KmegWPEHndDtZJG6w8yGQrytbV
ETC:0xcF94ef71b904bC1e247226c3Ae5eff4ce18F7763
ZEC:t1STGMLpjoLin6Pit3qMDXoR71vtZgRfrwW
STRAT:SWUm9v7aVspu6ph4qVeYbtgiawar3NgSLr
*POTCOIN: PHPSjPnJLoToatkx7nAqBvcHP8D39keYwH

My live stream is at DLive

Sort:  

Congratulations @bart13! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Croatia vs England


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63549.78
ETH 3107.39
USDT 1.00
SBD 3.88