You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hi Im Oren and I have "Essential tremors"

in #diseases6 years ago

הי אורן, כבוד על השיתוף והאומץ להראות עוד צד אנושי שלך. בדרך כלל לטיפולים האלה יש תופעות לוואי חמורות יותר מהבעיה, ויכול להיות שלא מאשרים לך טיפול ניסיוני כי הוא באמת עלול לגרום לתופעות לוואי חמורות בהרבה מהתועלת שלא בטוח שתהיה.

לי יש ש שורקת שהפריעה לי הרבה שנים, בעיקר כשאני מודע אליה, ופשוט החלטתי בסוף שזה חלק ממי שאני. הרעידות בטוח מפריעות לך, אבל נראה לי שיש בך כל כך הרבה דברים מופלאים, מהסיפורים שלך על אבהות אני באמת מתרשם מהאהבה העצומה שלך

לכל גיבור יש את הקריפטונייט שלו, את עקב אכילס שלו
לפעמים הניסיון להלחם בזה מוביל להפסד
ובדרך כלל הגיבורים לומדים לחיות ולהיות מודעים

מאחל לך שתמשיך להציל את העולם ושאהובי האמת שלך יכירו את הקריפטונייט שלך וישלימו אותך

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64300.62
ETH 3165.63
USDT 1.00
SBD 2.56